Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
    zo eentje aub. voor sinterklaas, kerstmis, en mn verjaardag samen.
    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Zilveren velgen? Dan haal ik 'm niet.

Zo ééntje onlangs gezien in aalst. (met de orange velgen) Zo ééntje als eerste GT3RS in het echt zien. dat vergeet ik niet meer.

Comment

• kent er iemand deze wagen? bolt momenteel rond in ichtegem ( of zo iets ) in de vlaanders. rijdt al een paar jaar op garageplaten ...

Comment

• Ziet er mij een 964 RS Clubsport uit.

Comment

• die zie je idd regelmatig op rally's en zo verschijnen (als toeschouwer, ja)

ik dacht dat er mee gefoefeld was ..;
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• is een turbo 3.3 met de vleugel van een 3.8 en een badge van turbo 3.6 op de koffer. staan kuipzetelkes in en geen achterbank.

Comment

• Comment

• kotsmisselijk stuur...

Comment

• Ligt het nu aan de foto, of is dat interieur gewoon pink?

Comment

• Da zal wel door de flits zijn denk ik.
                      ( en hoopek voor de eigenaar )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DennisVR Bekijk Berichten

...

Comment

• De itzkirb foto's zijn knap gedaan maar bij sommige is het toch wel photoshop overkill. Het 'natuurlijke' is er een beetje af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                            De itzkirb foto's zijn knap gedaan maar bij sommige is het toch wel photoshop overkill. Het 'natuurlijke' is er een beetje af.
                            idd, 't is knap gedaan maar op den duur ist geen foto meer eigenlijk...

Comment

• Carrera GT die vanuit stilstand optrekt
                              Carrera GT 0-300kmh launch, at Wevelgem airport Belgium.
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                Carrera GT die vanuit stilstand optrekt
                                http://www.youtube.com/watch?v=s7uBHSICVrs
                                ah waar is den tijd

Comment

• Waarschijnlijk een zoveelste repost maar ik blijf het vét vinden ..

MOVIE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                                    Waarschijnlijk een zoveelste repost maar ik blijf het vét vinden ..

MOVIE
                                    Ik vind het eerder wat opschepperij.

Waarschijnlijk hangt z'n CGT ondertussen al lang ergens in het decor.

Comment

idd, als het een opgefokte Golf was geweest dan was dit filmpke veel minder warm onthaald geweest.

Comment

en? Ik zou het (ik denk bijna iedereen) ook doen moest ik de kans krijgen om met die kar te rijden....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten

kent er iemand deze wagen? bolt momenteel rond in ichtegem ( of zo iets ) in de vlaanders. rijdt al een paar jaar op garageplaten ...
                                          klik

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X