Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
wat vinden jullie eigenlijk van zo een porsche turbo 3.3? valt daar een beetje mee te rijden ? Iemand ervaring mee ? Ik vind het echt een machtig machien...een beetje "bad boys" zoiets zou ik nog wel willen...droom droom!!
Het schijnt alleen wel een Porsche te zijn voor mannen met haar op hun borst, en dat is bij mijn weten ni het geval bij u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenmmmmm Prachtig ding Wannes!
Het schijnt alleen wel een Porsche te zijn voor mannen met haar op hun borst, en dat is bij mijn weten ni het geval bij u
Wat zijn de specs van zo'n bak Porky?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat zijn de specs van zo'n bak Porky?
De 3.6 heeft er 360pk, de 3.3 TTS 381pk
Wel zonde van de foute velgen op de Turbo die Wannes aanhaalt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe 3.3 heeft een 320pk, tenzij 'ie de powerkit heeft (355pk), een vijftal seconden naar 100, RWD, LSD...
De 3.6 heeft er 360pk, de 3.3 TTS 381pk
Wel zonde van de foute velgen op de Turbo die Wannes aanhaalt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat zijn de specs van zo'n bak Porky?
rustig-rustig-BLAAAAAAAAAAAAAS, en dat in combinatie met stevig wat gewicht in achteroverhang, dat kan wel eens voor zweethandjes zorgen hé...
Niets verkeerd me natuurlijk, integendeel, maar je moet weten wat je in huis haalt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
2lingsbroertje van mijn 4S, maar deze lijkt inderdaad wat hoog te staan, ik vraag me dan wel af hoe dat kan aangezien het onderstel toch wel hetzelfde zal zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten2lingsbroertje van mijn 4S, maar deze lijkt inderdaad wat hoog te staan, ik vraag me dan wel af hoe dat kan aangezien het onderstel toch wel hetzelfde zal zijn...
Ik meen mij te herinneren dat zeker bij de 993 & 996 de US-spec's een pak hoger op hun poten stonden...
Vandaar dat er zovele Amerikaantjes switchen naar de "Euro-springs"...
Bijvoorbeeld hier de gemiddelde 993 Turbo S in Amerika, vergelijk dat met die van xxx...
Comment
-
Comment