deze is volgens mij tijdloos...nog een "echte" porsche!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendeze is volgens mij tijdloos...nog een "echte" porsche!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
deze is volgens mij tijdloos...nog een "echte" porsche!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenExact wat mijn GT3 zou zijn...
De jouwe zou geen Amerikaanse konttietjes hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe liégt. Liiiiégt !!
De jouwe zou geen Amerikaanse konttietjes hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNo way.
You've lost my love!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*heartbroken*
Afgeven die driejachtieniejis, heverdiendemni !!!
Ik zal vanavond, tijdens dat pokerfeestje in Izegem, op een bepaald moment all-in gaan, diejachtienjis incluis!
Zie maar dat je dan volgt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar je meent dat toch écht niet? Gele pinkers + kontboebels + offroad susp?
Je kan er zelfs die afschuwelijke carbon-kuipjes niet bestellen, dan moet ik al niet vrezen dat ze zulks er per ongeluk toch zouden ingezet hebben, etc..
Nee US-spec =
IK hou trouwens ook énorm van dit interieur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenTuurlijk wel, ik denk dat als ik ooit in de markt ben voor een GT3, dat ik hem in Amerika laat bestellen, zoals ze ze daar krijgen zijn ze ongeëvenaard.
Je kan er zelfs die afschuwelijke carbon-kuipjes niet bestellen, dan moet ik al niet vrezen dat ze zulks er per ongeluk toch zouden ingezet hebben, etc..
Nee US-spec =
Ook zeer interessant is dat ze daar allemaal een sunroof hebben
De rolkooi kan dus gelukkig ook al niet geplaatst worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenOok zeer interessant is dat ze daar allemaal een sunroof hebben
De rolkooi kan dus gelukkig ook al niet geplaatst worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Waar zit McClane als je 'm nodig hebt? Of is die geen lid van de Fashion Police? Ha neen zeker, want die is verlekkerd op Karin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIK hou trouwens ook énorm van dit interieur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie lampadaires doen me aan dit denken.
Die foto van dat interieur is een exacte kopie van dat van Tante Mariette, en wat schotelt zij voor als we daar passeren, juist ja...
Ik heb al menig maal die Jules Destroperkes liggen voederen aan deze hond
Nog zo'n voorbeeld van goede smaak
Comment
Comment