Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• deze is volgens mij tijdloos...nog een "echte" porsche!

Comment

• De smaak te pakken Wannes?

Idd. prachtige Porsche!

Mist welk oranje pinkers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        deze is volgens mij tijdloos...nog een "echte" porsche!
        Idd prachtig!! Kvind die ringen rond de koplampen in koetswerkkleur er echt bijhoren, denk dat Rami ze via Techart ook zo heeft? Echt knap! Ik denk dat de GT3 van geeteethree er ook heel erg mooi zou mee staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten

deze is volgens mij tijdloos...nog een "echte" porsche!
          Als je dta maar weet!!!Het karakter van die karren vind je in gen enkele moderne auto terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Exact wat mijn GT3 zou zijn...
            Je liégt. Liiiiégt !!

De jouwe zou geen Amerikaanse konttietjes hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Je liégt. Liiiiégt !!

De jouwe zou geen Amerikaanse konttietjes hebben.
              Ik zou ze via Porsche Exclusive laten plaatsen

Comment

• No way.

You've lost my love!

Comment

No way.

You've lost my love!
                  Idem met de oranje zijlichtjes trouwens! En evt. iets hoger laten leggen zoals in de US and A

Comment

• *heartbroken*

Afgeven die driejachtieniejis, heverdiendemni !!!

Comment

*heartbroken*

Afgeven die driejachtieniejis, heverdiendemni !!!
                      Weet je wat?

Ik zal vanavond, tijdens dat pokerfeestje in Izegem, op een bepaald moment all-in gaan, diejachtienjis incluis!

Zie maar dat je dan volgt

Comment

• Fok, uitdagingheid !

Goed, als ik dealer ben, dan? Oké?

*updating crooked dealing skills*

Comment

• Maar je meent dat toch écht niet? Gele pinkers + kontboebels + offroad susp?

Comment

Maar je meent dat toch écht niet? Gele pinkers + kontboebels + offroad susp?
                            Tuurlijk wel, ik denk dat als ik ooit in de markt ben voor een GT3, dat ik hem in Amerika laat bestellen, zoals ze ze daar krijgen zijn ze ongeëvenaard.
                            Je kan er zelfs die afschuwelijke carbon-kuipjes niet bestellen, dan moet ik al niet vrezen dat ze zulks er per ongeluk toch zouden ingezet hebben, etc..

Nee US-spec =

IK hou trouwens ook énorm van dit interieur...

Comment

Tuurlijk wel, ik denk dat als ik ooit in de markt ben voor een GT3, dat ik hem in Amerika laat bestellen, zoals ze ze daar krijgen zijn ze ongeëvenaard.
                              Je kan er zelfs die afschuwelijke carbon-kuipjes niet bestellen, dan moet ik al niet vrezen dat ze zulks er per ongeluk toch zouden ingezet hebben, etc..

Nee US-spec =

Ook zeer interessant is dat ze daar allemaal een sunroof hebben
                              De rolkooi kan dus gelukkig ook al niet geplaatst worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                Ook zeer interessant is dat ze daar allemaal een sunroof hebben
                                De rolkooi kan dus gelukkig ook al niet geplaatst worden.
                                Juist, dat was ik vergeten, dat is het beste van al, je wil geen trackday wagen zonder gewicht zo hoog mogelijk hé!

Comment

• Gigantische hoeveelheden kosmische straling moeten vannacht bepaalde regio's hebben gebombardeerd.

Waar zit McClane als je 'm nodig hebt? Of is die geen lid van de Fashion Police? Ha neen zeker, want die is verlekkerd op Karin.

Comment

Waar zit McClane als je 'm nodig hebt? Of is die geen lid van de Fashion Police? Ha neen zeker, want die is verlekkerd op Karin.
                                    *strijk*

Comment

IK hou trouwens ook énorm van dit interieur...
                                      Die lampadaires doen me aan dit denken.

Comment

Die lampadaires doen me aan dit denken.

hahahaha so so soooo true

Die foto van dat interieur is een exacte kopie van dat van Tante Mariette, en wat schotelt zij voor als we daar passeren, juist ja...

Ik heb al menig maal die Jules Destroperkes liggen voederen aan deze hond

Nog zo'n voorbeeld van goede smaak

Comment

• Hoeveel vraagt ze ervoor? Of is 'ie al verkocht? Ik heb nog een tochthond nodig aan m'n achterdeur, en zo'n ding lijkt me niet zó moeilijk dood te maken.

Comment

Working...
                                          X