Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Ik kan me niet herinneren dat jij al bij mij bent langsgeweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hoeveel vraagt ze ervoor? Of is 'ie al verkocht? Ik heb nog een tochthond nodig aan m'n achterdeur, en zo'n ding lijkt me niet zó moeilijk dood te maken.

€ 750

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Ik kan me niet herinneren dat jij al bij mij bent langsgeweest...
        Ik studeer binnenhuisarchitectuur, in het kader daarvan zijn we aan een tocht begonnen langsheen de, door onze prof erkende, knapste interieurs van Vlaanderen, en gingen we aanbellen om enkele foto's te maken, zo hebben we dan ons boek samengesteld...
        Uw huis moet er één van geweest zijn, waarschijnlijk heeft de kuisvrouw voor ons opengedaan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          prijzen zijn uiteraard hoe kleiner hoe duurder, er zijn ook tussenmaatjes 550€, de standaard maat maltezer, ronde de 3-4 kilo, eveneens sluik haar, goede kwalteit 450€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            prijzen zijn uiteraard hoe kleiner hoe duurder
            Kabouters zijn dan wel férm gescheten als ze een dode Malteser als tochthond voor aan de achterdeur willen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

Wist niet dat die piloten in het leger dit als firmawagen hadden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Kabouters zijn dan wel férm gescheten als ze een dode Malteser als tochthond voor aan de achterdeur willen.

Comment

• wat doe je als je vindt dat je cayenne techart magnum nog niet genoeg opvalt, dan parkeer je hem half op het voetpad

Comment

• Comment

• Ik heb al een paar keer in het echt gezien en buiten de achterlichten vind ik hem wel nog knap

serieus imposant ding

Comment

• Ik vind het een verkracht ding, jammer eigenlijk. Geef mij maar gewoon een standaard witte cayenne turbo s of gemballa GT750. Die laatste liefst zonder problemen met de boite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Ik vind het een verkracht ding, jammer eigenlijk. Geef mij maar gewoon een standaard witte cayenne turbo s of gemballa GT750. Die laatste liefst zonder problemen met de boite
                            *herinnert zich nog de gumball van 2 jaar geleden*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                              *herinnert zich nog de gumball van 2 jaar geleden*
                              Die Saoedi heeft mij toen quasi platgereden op die brug, scheelde een haar. De sound was het wel waard

Comment

• Comment

• Comment

• ik heb dat "Star Wars"-frontje altijd wa raar gevonden, maar met de tijd begint het toch wel mee te vallen. Maar toch nog niet op het punt dat ik het zelf zou willen

Comment

• Eén van de lekkerste porsche kontjes ooit imo: 993 GT2

RSR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        Doe mij de Turbo zo maar! Knappe foto's ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Doe mij de Turbo zo maar! Knappe foto's ook!
                                          thanks ! doe mijn best om schone foto's te poste

Comment

Working...
                                          X