Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoeveel vraagt ze ervoor? Of is 'ie al verkocht? Ik heb nog een tochthond nodig aan m'n achterdeur, en zo'n ding lijkt me niet zó moeilijk dood te maken.
€ 750
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk kan me niet herinneren dat jij al bij mij bent langsgeweest...
Uw huis moet er één van geweest zijn, waarschijnlijk heeft de kuisvrouw voor ons opengedaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtenprijzen zijn uiteraard hoe kleiner hoe duurder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKabouters zijn dan wel férm gescheten als ze een dode Malteser als tochthond voor aan de achterdeur willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind het een verkracht ding, jammer eigenlijk. Geef mij maar gewoon een standaard witte cayenne turbo s of gemballa GT750. Die laatste liefst zonder problemen met de boite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten*herinnert zich nog de gumball van 2 jaar geleden*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDoe mij de Turbo zo maar! Knappe foto's ook!
Comment
Comment