Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDat zullen we u nooit verwijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNu ik toevallig bemerk dat ik - terwijl ik dit typ - 996 posts heb, moet post nr 997 in dit topic staan, met de heetste 997 :
foeifoei
Porky, gij ook he, met u post 965
Ik verwacht een edit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNu ik toevallig bemerk dat ik - terwijl ik dit typ - 996 posts heb, moet post nr 997 in dit topic staan, met de heetste 997 :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Ik dacht dat er meer combo's mogelijk waren.
Voor mij de zwarte met oranje striping
Er is nog een 5de mogelijkheid;
Was oorspronkelijk niet de bedoeling...
Maar omdat er zoveel vraag naar was, is Carrara wit als enige special colour mogelijk geworden.
En ondertussen kan je die ook af-fabriek met zwarte details krijgen.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDie kar is toch te zalig!
Wola, ik vind het wit toch wel dé kleur, overdreven lekker gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenEr is nog een 5de mogelijkheid;
Was oorspronkelijk niet de bedoeling...
Maar omdat er zoveel vraag naar was, is Carrara wit als enige special colour mogelijk geworden.
En ondertussen kan je die ook af-fabriek met zwarte details krijgen.
Vb: GT-silver zonder stickers, Zwart met zilvere accenten, Wit met rood...
Aftermarket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHoe komt het dan dat er nog zoveel andere variaties rondrijden?
Vb: GT-silver zonder stickers, Zwart met zilvere accenten, Wit met rood...
Aftermarket?
Ja, ofwel gewoon stickers eraf ,
of zwarte/oranje nabestellen bij Porsche,
of aftermarket rode,blauwe..noem maar op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDeze kwam alleszins recht van bij Porsche in deze uitvoering...
Als ik het goed voorheb heeft Porsche heel even afwijkende combinaties toegelaten, om daarna terug te grijpen tot het strikte kleurenbeleid dat jij hierboven aanhaalde?
Af-fabriek zijn ze nooit met bv. rode striping of rode velgen gekomen hoor ?
Die zilvere hier is ook van't fabriek gekomen met oranje striping,spiegels en zijpanelen spoiler. Alleen zilvere velgen kan je krijgen.
Stickers zijn er in 1 2 3 weer af, en zen spoiler en spiegels zijn volgens mij ook bij de dealer herspoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenAf-fabriek zijn ze nooit met bv. rode striping of rode velgen gekomen hoor ?
Die zilvere hier is ook van't fabriek gekomen met oranje striping,spiegels en zijpanelen spoiler. Alleen zilvere velgen kan je krijgen.
Stickers zijn er in 1 2 3 weer af, en zen spoiler en spiegels zijn volgens mij ook bij de dealer herspoten.
Zoals ik al zei
To those interested I post here 3 pics of my GT3 RS picked up last saturday; originally in silver and orange trim, I have requested the mods you can now see.
The car came with black cage, silver wheels otherwise with orange trim, the dealer removed the stripes/decals and substitute the mirrors. I think this is all.
Comment
Comment