Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was oorspronkelijk niet de bedoeling...
Maar omdat er zoveel vraag naar was, is Carrara wit als enige special colour mogelijk geworden.
En ondertussen kan je die ook af-fabriek met zwarte details krijgen.
Was oorspronkelijk niet de bedoeling...
Maar omdat er zoveel vraag naar was, is Carrara wit als enige special colour mogelijk geworden.
En ondertussen kan je die ook af-fabriek met zwarte details krijgen.
Hoe komt het dan dat er nog zoveel andere variaties rondrijden?
Vb: GT-silver zonder stickers, Zwart met zilvere accenten, Wit met rood...
Er zijn idd nog meerdere kleurencombo's mogelijk. Er is naast dit wit nog een mogelijk tot een zwarte wagen met zilvere strepen en belettering... Ook wel mooi. Maar geeft mij toch maar die Oranje met zwarte strepen. Gewone GT3 in het wit alstublieft...
Deze kwam alleszins recht van bij Porsche in deze uitvoering...
Als ik het goed voorheb heeft Porsche heel even afwijkende combinaties toegelaten, om daarna terug te grijpen tot het strikte kleurenbeleid dat jij hierboven aanhaalde?
Deze kwam alleszins recht van bij Porsche in deze uitvoering...
Als ik het goed voorheb heeft Porsche heel even afwijkende combinaties toegelaten, om daarna terug te grijpen tot het strikte kleurenbeleid dat jij hierboven aanhaalde?
Af-fabriek zijn ze nooit met bv. rode striping of rode velgen gekomen hoor ?
Die zilvere hier is ook van't fabriek gekomen met oranje striping,spiegels en zijpanelen spoiler. Alleen zilvere velgen kan je krijgen.
Stickers zijn er in 1 2 3 weer af, en zen spoiler en spiegels zijn volgens mij ook bij de dealer herspoten.
Af-fabriek zijn ze nooit met bv. rode striping of rode velgen gekomen hoor ?
Die zilvere hier is ook van't fabriek gekomen met oranje striping,spiegels en zijpanelen spoiler. Alleen zilvere velgen kan je krijgen.
Stickers zijn er in 1 2 3 weer af, en zen spoiler en spiegels zijn volgens mij ook bij de dealer herspoten.
Zoals ik al zei
To those interested I post here 3 pics of my GT3 RS picked up last saturday; originally in silver and orange trim, I have requested the mods you can now see.
The car came with black cage, silver wheels otherwise with orange trim, the dealer removed the stripes/decals and substitute the mirrors. I think this is all.
Comment