Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
    Af-fabriek zijn ze nooit met bv. rode striping of rode velgen gekomen hoor ?

Die zilvere hier is ook van't fabriek gekomen met oranje striping,spiegels en zijpanelen spoiler. Alleen zilvere velgen kan je krijgen.
    Stickers zijn er in 1 2 3 weer af, en zen spoiler en spiegels zijn volgens mij ook bij de dealer herspoten.
    Nee dat zeker niet, die met rode accenten zijn sowieso het werk van dealers, maar die grijze... toch niet zo zeker of dat niet af-fabriek was...

Ik ga me denk ik neerleggen bij de mening van de GT3-owner

Comment

• 9ff vs. Sportec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Hmmm your next car...
        Dat zou 'k wel willen !! Maar mijn volgende aankoop zal allicht geen Porsche zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Dat zou 'k wel willen !! Maar mijn volgende aankoop zal allicht geen Porsche zijn...
          Audi RS4

Bets are on!

Comment

Er is nog een 5de mogelijkheid;

Was oorspronkelijk niet de bedoeling...
            Maar omdat er zoveel vraag naar was, is Carrara wit als enige special colour mogelijk geworden.
            En ondertussen kan je die ook af-fabriek met zwarte details krijgen.

En deze ?? Stond op de RAI in Amsterdam

1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten

Zaligheid

Comment

Ik doel op wat er af-fabriek qua combo's mogelijk is
                Eens ie geleverd is kan je er in principe mee doen wat je wil he.

Die zwarte met witte details zal wel niet op de porsche stand gestaan hebben ?

Comment

• Ah okay .. dacht dat dit eentje was van Porsche zelf

De mijne zou oranje moeten zijn maar nog met een oranje boordje rond de zwarte velgen
                  grijs-oranje vind ik niet geslaagd
                  zwart-oranje is prachtig maar het zwart zwakt de lijn teveel af
                  groen-zwart is subliem .. maar oranje valt beter op
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Die zwarte met witte details zal wel niet op de porsche stand gestaan hebben ?
                    Neen, hij stond op een stand van Autovisie .. je zult wel gelijk hebben !
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

knap tot ik ineens een beeld voor me kreeg van Michael Jackson met witte sokken en witte handschoentjes

Comment

Steek daar de 'normale' Alu velgen onder en hij is verkocht.

Ik heb het zo niet voor die flashy velgen ... is overdaad voor zo'n wagen.

Comment

• Amai da zwart met wit is toch ook ni mis zenne!

Comment

• Comment

• Comment

• Zou toch ook eerder voor deze zwarte met wit opteren aangezien deze, lijkt mij, soberder is om mee op de baan te gaan, alhoewel mijn tweede keuze wel een oranje is

Comment

• Oranje wordt je snel beu, denk ik...
                                  Last edited by ; 18/05/2007, 23:04.

Comment

Zoals ik al zei
                                    You're an ass

Comment

• Was dit vergeten: mooie pics!

Alleen jammer van dat lelijk geel kleurke...

Comment

• Porker , jij had toch eens een stukje tekst gepost over de -20mm optie ipv PASM?

Wat is precies het verschil, PASM= andere ophanging + ander uitlaat gedoe en
                                        -20mm=-20mm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Porker , jij had toch eens een stukje tekst gepost over de -20mm optie ipv PASM?

Wat is precies het verschil, PASM= andere ophanging + ander uitlaat gedoe en
                                          -20mm=-20mm
                                          Goh, ik zal daar wel al meerdere stukjes over gepost hebben aangezien ik iedereen probeer te overtuigen van de meerwaarde van de -20mm optie

PASM is wat je standaard krijgt op een Carrera S, dat is dus die variabele ophanging met normale en sport-stand.

Heeft dus niets met andere uitlaten te maken, ik denk dat je daar PASM & PSE wat door mekaar haalt...

-20mm is een meer sport-gericht, conventionele ophanging, niet variabel, en komt ook met een LSD, terwijl je dat met PASM niet kan krijgen...

Comment

Working...
                                          X