Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenOOOOOOOOOH MYYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOD
Moest het niet door JMI zijn, dan had ik die foto's nooit gezien. HOE HEERLIJK IS DAT NIET?
Zaligheid! . Komt in mijn Top3 van porschekes te staan
Comment
-
Damn ... Gisteravond de Porsche gezien van de vader van een vriendin van mijn vriendin ... 997 Turbo in een middengrijs met een bruine tint in (seal ?) en cocoa interieur .. pccb, alles meegelakt, ook die ringen rond de voorlichten in koetswerkkleur zoals op die van Rami ... Damn
Enkel spijtig dat hij de gewone Turbo-velgen had .. die misstaan echt1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenDamn ... Gisteravond de Porsche gezien van de vader van een vriendin van mijn vriendin ... 997 Turbo in een middengrijs met een bruine tint in (seal ?) en cocoa interieur .. pccb, alles meegelakt, ook die ringen rond de voorlichten in koetswerkkleur zoals op die van Rami ... Damn
Enkel spijtig dat hij de gewone Turbo-velgen had .. die misstaan echt
-Edit-
Ik denk dat 'ie Meteor Grey was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenNee, 't was nog lichter ... en toch een stuk donkerder dan dit (arktis zeker ?)
Ik ga even zoeken of ie niet op autogespot staat
Boven: GT Silver
Onder: Arctic Silver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe dag dat ik een GT-Silver GT3 heb mét Martini-Stripes koop ik ze over van u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
100% zeker dat die eerste turbo slate grey is ?
Volgens mij is dat ook Meteor, Slate is veel donkerder.
Deze GT3 is slate;
En daar kan je naargelang het licht een bruine of olijfgroene schijn in zien..
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenDeze heb ik onlangs gekregen (zou ze zelf nu niet direct gekocht hebben, ma nu ik ze heb kan ik ze beter aandoen) Tzijn adidas sloefkes in de porsche martini kleuren(ma zover waarde nu zelf ook wel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten100% zeker dat die eerste turbo slate grey is ?
Volgens mij is dat ook Meteor, Slate is veel donkerder.
Deze GT3 is slate;
En daar kan je naargelang het licht een bruine of olijfgroene schijn in zien..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMij geven ze de indruk ooit aan de voeten van Neil Armstrong te hebben gezeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Comment
Comment