Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bron

Comment

• Alleen jammer van dat verwijfd interieur...

Bron

Comment

• Bron

Comment

• Van lelijke interieurs geproken...

Ook van een Cayman (een rode nog wel! )...

Comment

• Die vorige cayman, daar sluit ik me bij je aan, prachtige wagen, iets minder interieur

Comment

• Zelfs die rode pinkers zijn knap op dat voertuig, terwijl ik er normaalgezien niet voor te vinden ben...

Comment

• shht spreek het woord pinkers niet uit of straks zijn we weer begonnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  shht spreek het woord pinkers niet uit of straks zijn we weer begonnen
                  Sorry! Kon het niet laten.

Comment

• Ik vind het eigenlijk jammer dat alle merken tegenwoordig zo ongelofelijk veel modellen hebben. Ik begrijp het wel, het is pure marketing en het verkoopt gewoon beter. Maar het was leuker toen de mens zich moest aanpassen aan de auto, ipv dat ze zoals nu de auto's meer kunnen aanpassen aan de wensen van de klant.

Maar goed dit hoort in ergernis

Comment

Ik vind het eigenlijk jammer dat alle merken tegenwoordig zo ongelofelijk veel modellen hebben. Ik begrijp het wel, het is pure marketing en het verkoopt gewoon beter. Maar het was leuker toen de mens zich moest aanpassen aan de auto, ipv dat ze zoals nu de auto's meer kunnen aanpassen aan de wensen van de klant.

Maar goed dit hoort in ergernis
                      Tja, aan de andere kant: we worden ook moeilijker wat onze keuzes betreft hè?
                      Vinden we bepaalde zaken niet bij een merk, zullen we dat wel zoeken in een ander.
                      Tenzij we echt aan een merk gebonden zijn natuurlijk.
                      De automobielsector volgt gewoon onze tendens van: ik wil steeds meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                        Tja, aan de andere kant: we worden ook moeilijker wat onze keuzes betreft hè?
                        Vinden we bepaalde zaken niet bij een merk, zullen we dat wel zoeken in een ander.
                        Tenzij we echt aan een merk gebonden zijn natuurlijk.
                        De automobielsector volgt gewoon onze tendens van: ik wil steeds meer.

Tuurlijk, maar tja...t'is gewoon the old-fashioned-guy in me talking denk ik.

Soit, ontopic.

veel te lang geleden dat ik deze hier nog gezien heb

Comment

• Bedankt Leftlane om 'm nog eens op't scherm te zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
                            Bedankt Leftlane om 'm nog eens op't scherm te zetten

Het werd tijd gdv

Comment

• Knap!

Comment

• Deze Porsche Carrera GT werd speciaal voor een Arabische klant opgepompt. De tuner Gemballa voorzag hiervoor de Mirage WP Black Edition.

Voor de Porsche Carrera GT is daarvoor een uitgebreide bodykit ontwikkeld, die een nog betere wielophanging heeft en waarvan de keramische remmen werden aangepast.

De 19 inch wielen zijn gebleven maar de bandenmaat is bij deze creatie 265/35 aan de voorzijde en 335/30 aan de achterzijde.

Het uitlaatsysteem en de luchtinlaat van de motor werden aangepast waardoor het vermogen (V10-612pk) werd opgetrokken naar 650 pk.

In het interieur overheerst zwart alcantara en rood leder.
                                Verder is riant gebruik gemaakt van aluminium en koolstofvezel accenten.

Prijskaartje : in Duitsland 700.000 euro wat in Nederland zou overeenkomen met 920.000 euro.

Bron

Comment

• Gewoon jammer om te weten dat die Arabier dat ding waarschijnlijk mishandelt tot en met.

Comment

Gewoon jammer om te weten dat die Arabier dat ding waarschijnlijk mishandelt tot en met.
                                    Zoals met die sleeen dat ze daar doen. Auto's à la S600 & 760Li's, tegen tempo 200 aan slingeren krijgen om vervolgens te ontdekken dat de assen e.d erdoor breken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                      Alleen jammer van dat verwijfd interieur...

Bron
                                      verwijfd ???????????????

gewoon ongelooflijk fout wat het lekker maakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                        Deze heb ik onlangs gekregen (zou ze zelf nu niet direct gekocht hebben, ma nu ik ze heb kan ik ze beter aandoen) Tzijn adidas sloefkes in de porsche martini kleuren(ma zover waarde nu zelf ook wel)

Waar te koop..? je hebt ze ook in't bruin zeker hé ?!

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                                          X