Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
    Waar te koop..? je hebt ze ook in't bruin zeker hé ?!
    Ik was er niet bij toen ze gekocht werden ma ik denk dat ze van een adidas outlet (khoop dat da goed geschreven is want ben niet zo een modeslet) store in Antwerpen komen.

En bruin zou idd een betere keuze zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten

Deze Porsche Carrera GT werd speciaal voor een Arabische klant opgepompt. De tuner Gemballa voorzag hiervoor de Mirage WP Black Edition.

Voor de Porsche Carrera GT is daarvoor een uitgebreide bodykit ontwikkeld, die een nog betere wielophanging heeft en waarvan de keramische remmen werden aangepast.

De 19 inch wielen zijn gebleven maar de bandenmaat is bij deze creatie 265/35 aan de voorzijde en 335/30 aan de achterzijde.

Het uitlaatsysteem en de luchtinlaat van de motor werden aangepast waardoor het vermogen (V10-612pk) werd opgetrokken naar 650 pk.

In het interieur overheerst zwart alcantara en rood leder.
      Verder is riant gebruik gemaakt van aluminium en koolstofvezel accenten.

Prijskaartje : in Duitsland 700.000 euro wat in Nederland zou overeenkomen met 920.000 euro.

Bron
      M'n kont heeft al es in zo eentje gezeten (stoer hé) hoewel als ge naar de kleur kijkt

Comment

• Hier nog ne gele de sound is echt wel Ze hebben daar zelfs een rijverbod gekregen in Monaco wegens geluidsoverlast

Comment

• Ja wadde, wat ga je daar tegenover stellen, zo'n ultieme machiene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
            Ja wadde, wat ga je daar tegenover stellen, zo'n ultieme machiene
            Dezelfde in een andere kleur misschien?

1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
              Ja wadde, wat ga je daar tegenover stellen, zo'n ultieme machiene

Iets helemaal anders maar retesnel voor zo'n gewicht...

Gemballa GT750

0-200 in 13,9 seconden
              Vmax 315 km/h

Met een SUV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                Hier nog ne gele de sound is echt wel Ze hebben daar zelfs een rijverbod gekregen in Monaco wegens geluidsoverlast

Ik ben benieuwd naar de turboversie die ze aan't maken zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Is vind ik nog net te doen, enkel de wielen nog iets meer naar binnen en vind hem niet te opvallend om op straat mee te verschijnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                    Is vind ik nog net te doen, enkel de wielen nog iets meer naar binnen en vind hem niet te opvallend om op straat mee te verschijnen...

Voor het uitzicht van de wagen zou ik het niet doen, maar al die power

Comment

Voor het uitzicht van de wagen zou ik het niet doen, maar al die power
                      Zo was er in Monaco ook eentje testritjes aan't maken, maar ik ben er een foto van vergeten te maken .

Dit is de nieuwe versie:

Comment

• must be the biggest grill ever

Comment

• Gemballa Mirage GT

Jezus christus wat een geluid

Comment

M'n kont heeft al es in zo eentje gezeten (stoer hé) hoewel als ge naar de kleur kijkt

Doet me denken aan dat liedje van Paul de Leeuw: Vlieg met me mee naar de regenboog...

Mooie wagen, maar zo'n kleur...

Vond de rode die ik postte dan toch een pak knapper...

Comment

Hier nog ne gele de sound is echt wel Ze hebben daar zelfs een rijverbod gekregen in Monaco wegens geluidsoverlast

Waaaaaaaaaaaaaaw!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                  Zo was er in Monaco ook eentje testritjes aan't maken, maar ik ben er een foto van vergeten te maken .

Dit is de nieuwe versie:
                                  Valt me wreed tegen qua uitzicht.
                                  De snoet is me te rond, waardoor het voertuig zijn stoere uiterlijk verliest.

Comment

Die velgen, die lijn, die uitlaten... njammie.

Comment

• Zo, ik heb men dosisje GT's weer gehad

Tijd voor wat RS'jes

Comment

• Comment

Zo, ik heb men dosisje GT's weer gehad

Tijd voor wat RS'jes

Shit, Leftje, moet je nu met z'n walgelijke kleur afkomen?

Comment

Working...
                                          X