ok dan toch nog 1 GT'tje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenShit, Leftje, moet je nu met z'n walgelijke kleur afkomen?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenShit, Leftje, moet je nu met z'n walgelijke kleur afkomen?
kleur is TOTAAL niet te vergelijken met hoe het er in het echt uitziet. Als ik er eentje mag samenstellen zou het 100% zeker in die kleur zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs dat enkel mijn indruk, of gaat die man écht wel stuntelig om met die kar?
Aangezien het een Arabier betreft vermoed ik dat je een retorische vraag stelt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNa een oranje met zwart vind ik dit dus de tweede mooiste kleurencombo voor de RS...
Tja, kleuren en smaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAangezien het een Arabier betreft vermoed ik dat je een retorische vraag stelt?
(Nemo: hij bedoelt het niet slecht, hoor. En jij kan 't niet helpen, 't ligt aan 't kamelen-DNA in je, blijkbaar. )
Comment
-
Maar 't is écht wel zo. Dat groen, net zoals b.v. het blauw op de velgen van de 996 GT3 RS, komt écht niet over op foto. Gisteren stond ik nog te geilen op die blauwe velgjes op 'n RS daar aan de Ring, en ik nam een foto en controleerde die op 't schermpje van m'n camera, en onmiddellijk zag dat er zo 2D, zo felts uit.
En toch, 'k heb ook al enkele van die groene gezien, en 't is toch écht niet m'n ding.
Comment
-
Niet mis. Lamentabele kwaliteit van de rode velglak, echter.
Comment
Comment