Zeer lekker wit spul op de NS, deel 3b.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
een vraagje, onze boxster heeft vorige week een accidentje gehad,Voorbumper naar de kl$ten....nu de wagen is momenteel binnen en ik zou graag zo een kleinere nr plaat (sticker) willen zetten...weet iemand waar dat je dit kan vinden?is dit toegelaten? waar moet ik naar kijken? effe een fotoke om te verduidelijken....
en zo zou ik het willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWannes, kopen die handel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHij heeft die handel toch net gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenok dan toch nog 1 GT'tje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichteneen vraagje, onze boxster heeft vorige week een accidentje gehad,Voorbumper naar de kl$ten....nu de wagen is momenteel binnen en ik zou graag zo een kleinere nr plaat (sticker) willen zetten...weet iemand waar dat je dit kan vinden?is dit toegelaten? waar moet ik naar kijken? effe een fotoke om te verduidelijken....
Ik heb het laten doen bij http://www.publidreklame.be/
Dat kost je 10€ voor twee stuks en ze worden er voor je geplaatst1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenBij Gemballa gaat de motorkap in de andere richting open, om een of andere reden.
Comment
Comment