Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik las in het topic van wannes z'n prachtmobiel dat de '930' enkel voor de turbo mag gebruikt worden, terwijl velen (ook ik) die hele modelreeks 930 noemen, zoals met de 964, 993, 996 en 997 die erop volgen...
Kon je dat bij Porsche toen als optie krijgen? 'k Ben een tikkeltje te jong om me dat te herinneren, ik was een jaar of 10 toen die dingen nog nieuw bestelbaar waren. 'k Herinner me wél nog dat de optie "turbo-look" in de blauwe pagina's van de Autogids, de duurste optie was die in die gehele katern te vinden was, en zelfs duurder was dan veel auto's die erin stonden. Als 'k me niet vergis was dat iets van een 230.000 BF, ofzo.
Naar mijn weten is een 930 zowieso een Turbo. Mijn achterbuur heeft zoeentje staan, met RUF velgen onder.
Hij zei dat, om de bougies te vervangen, de ganse motor er van onder uit moet gehaald worden
Kostelijke bougies denk ik.
Naar mijn weten is een 930 zowieso een Turbo. Mijn achterbuur heeft zoeentje staan, met RUF velgen onder.
Hij zei dat, om de bougies te vervangen, de ganse motor er van onder uit moet gehaald worden
Kostelijke bougies denk ik.
Kan goed zijn. Maar als ik het goed heb is die motor laten zakken niet zo'n probleem voor een porsche, da's daar wel voor ontworpen...
Bij de garage in de buurt waar wij gaan staan altijd een hele hoop van die blokjes, met uiteraard boite+diff eraan vast, net alsof ze die er ff onderuit pleuren om ze een onderhoud te geven...
Comment