WAT EEN TURBOOOOOOOOO
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik wil zo een kont in mijn garage
Intresse?
Kost wel wat meer dan een M3
Comment
-
Onder ne 930 turbo hoort Fuchs-gevelgte!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenzalige kont!
Dubbele bevestiging dus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenOnder ne 930 turbo hoort Fuchs-gevelgte!!
... das waar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenI agree !
Wat wél mag, vind ik, is de velg in koetswerkkleur steken. Zeker bij donkerder kleuren is dat zeer knap (chroomring uiteraard zo laten).
Gij weet het!
Comment
-
Ik las in het topic van wannes z'n prachtmobiel dat de '930' enkel voor de turbo mag gebruikt worden, terwijl velen (ook ik) die hele modelreeks 930 noemen, zoals met de 964, 993, 996 en 997 die erop volgen...
Magda?
Comment
-
Kon je dat bij Porsche toen als optie krijgen? 'k Ben een tikkeltje te jong om me dat te herinneren, ik was een jaar of 10 toen die dingen nog nieuw bestelbaar waren. 'k Herinner me wél nog dat de optie "turbo-look" in de blauwe pagina's van de Autogids, de duurste optie was die in die gehele katern te vinden was, en zelfs duurder was dan veel auto's die erin stonden. Als 'k me niet vergis was dat iets van een 230.000 BF, ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenNaar mijn weten is een 930 zowieso een Turbo. Mijn achterbuur heeft zoeentje staan, met RUF velgen onder.
Hij zei dat, om de bougies te vervangen, de ganse motor er van onder uit moet gehaald worden
Kostelijke bougies denk ik.
Bij de garage in de buurt waar wij gaan staan altijd een hele hoop van die blokjes, met uiteraard boite+diff eraan vast, net alsof ze die er ff onderuit pleuren om ze een onderhoud te geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVriend van mij verkoopt er eentje.
Intresse?
Kost wel wat meer dan een M3
Comment
-
is dit niet weinig geld voor deze porsche of zittten er hier addertjes onder het gras ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenis dit niet weinig geld voor deze porsche of zittten er hier addertjes onder het gras ?
http://www.kapaza.be/detail/5288565/
*bweurk* Die spoiler. En't is een turbo look, geen turbo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenBlijkbaar kan de nieuwe Cayukke wél offroad!
Dat doe ik met m'n verlaagde 190....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIs dit offroad?
Dat doe ik met m'n verlaagde 190....
Tuurlijk is dit offroad, zie jij asfalt misschien?
't Is natuurlijk wel maar een licht offroad parkoerke é!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten*bweurk* Die spoiler. En't is een turbo look, geen turbo...
of afblijven van zoiets ?
thx Maxime
Comment
Comment