Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Geen addertjes onder het gras, het staat er gewoon : het is een oorspronkelijke '73er die omgebouwd naar een later model en dan nog met enkele defecten en een spoiler die ik nog nooit gezien heb. Zo'n beetje als een 993 ombouwen naar een 997 turbolook

Niets om mee rond te rijden dus
    mooi gezegd Tuur Bo
    en ik die dacht van hier een koopje te doen...

thx

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• daarnet hier in 't centrum een mooie Porsche gezien

Comment

• mooi!

enkele dagen geleden een witte GT3RS hier in Kapellen ,en de letters opzij in het zwart!
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            mooi!

enkele dagen geleden een witte GT3RS hier in Kapellen ,en de letters opzij in het zwart!
            die zie ik ook regelmatig rondrijde met zo'n oude bompa erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              daarnet hier in 't centrum een mooie Porsche gezien

Knap zeg! Is dat atlasgrau?

Comment

die zie ik ook regelmatig rondrijde met zo'n oude bompa erin
                een nieuwe hé?

euhm...dan denk ik dat de zoon er eens mee weg was...

Comment

een nieuwe hé?

euhm...dan denk ik dat de zoon er eens mee weg was...
                  ja een nieuwe.Ik heb die toch al 3a4 keer in Kapellen zien rondrijden,maar misschien zijn er meerdere

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Knap zeg! Is dat atlasgrau?
                    weet niet ,maar was in iedereen geval een donkergrijze

Comment

ja een nieuwe.Ik heb die toch al 3a4 keer in Kapellen zien rondrijden,maar misschien zijn er meerdere

Toch wel kippevel moment
                      die lekkere brom!
                      Die gast zat maar te zien, terwijl hij in DE Porsche zit, Dahm!

Comment

Toch wel kippevel moment
                        die lekkere brom!
                        Die gast zat maar te zien, terwijl hij in DE Porsche zit, Dahm!
                        Naar wat was hij aan het zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Naar wat was hij aan het zien?
                          Naar die glascontainer achter ons

Comment

Naar die glascontainer achter ons
                            Wat is dat nu voor een antwoord? Ik stelde een gewone vraag.

Comment

• Er staat in de huidige AutoVisie een kort interview met Walter Rorhl, waarin hij iets zegt over een "Cayenne GT" die ze aan het testen zijn. Heeft iemand hier al iets meer over gehoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                De mooiste velgen van het gamma (carrera sport) ! Al komen de GT3 velgen HEEL dicht in de buurt. Onder een turbo zou ik trouwens ook ofwel carrera sport of GT3 velgen laten steken
                                GT3RS velgen ... de GT3 velgen onder een Turbo zijn vreselijk! Je moet écht wel de GT3RS velgen nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                  Wat is dat nu voor een antwoord? Ik stelde een gewone vraag.
                                  Naar onze wagen.Of anders omdat ik met open mond naar de wagen zat te staren

Verkeerd geïnterpreteerd

Sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    GT3RS velgen ... de GT3 velgen onder een Turbo zijn vreselijk! Je moet écht wel de GT3RS velgen nemen
                                    De spaak loopt dan net iets anders vermoed ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Dat verschilt toch enkel achteraan hé?
                                      Ik dacht zelfs dat het enkel de ET-waarde was die verschilde, dat dus een GT3-velg met spacer +/- hetzelfde was als een GT3 RS velg...
                                      Ik kan me natuurlijk schromelijk vergissen!

Comment

• Appropriately this one is used properly. Lots of negative camber, Cup tyres, Performance Friction race brake pads, full cage, intercom system and data logger.

Comment

• Comment

Working...
                                          X