Oorspronkelijk geplaatst door putje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBreder niet, maar hij heeft wel een luchthapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenInderdaad. Vanachter op die "GT2" stond trouwens RUF...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenen fake!
Is dit nu een Turbo,of ... ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenKlopt!
Is dit nu een Turbo,of ... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNope, ook geen turbo, anders had 'm van die luchtinlaten op de achteste wielkasten
Porsche Carrera 4S dus2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDacht ik ook.
Porsche Carrera 4S dus
Wel een beetje belachelijk om daar dan zo'n gigantische GT2-spoiler op te plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNee want dan had ie de doorlopende rode band van de achterlichten. Had dat ook niet. Allicht een 'gewone' Carrera.
Wel een beetje belachelijk om daar dan zo'n gigantische GT2-spoiler op te plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenEn toch is het een Carrera 4S hoor. Alex?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDas toch geen GT2, Steve? GT2 is toch veel breder?
'Ie ontbreekt ook de PCCB en de luchthappers achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten4S. Want hij heeft wél de brede heupen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBlijf jij daarvoor thuis van school
Ik heb er hier zo 2 liggen...
En die hebben niets met Porsche van auto's te maken, maar soit
Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft mbH & Co. KG [Porsche Design Group], based in Bietigheim-Bissingen, is a majority-owned subsidiary of Porsche AG. The company’s activities are focused on the business areas Porsche Design, Porsche Design Driver’s Selection and the Porsche Design Studio in Zell am See, Austria.
http://www.porsche-design.com/live/deutsch_en.PorscheDesign?ActiveID=40032〈=en
Die mannen maken zalige dingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenEn toch is het een Carrera 4S hoor. Alex?
Het is niet onze buurman maar een kennis van mijn ouders1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenHet is niet onze buurman maar een kennis van mijn ouders
Comment
Comment