Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Targa heb ik altijd al prachtig gevonden en deze is nu terug 1 van de mooiste 997's van het gamma voor mij.. Alleen de kleur waarin hij is voorgesteld ben ik niet weg van. De velgen die eronder zitten op de foto's hierboven zijn wel het schoonst, passen super onder zowel de 997 coupe, cabrio als de targa, boxster en cayman..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
      Waar heb jij die misschien gekocht dan.. Hier hebben we ze nergens gevonden, vandaar vandaag naar Oostende gereden...
      Ik de mijne bij Optiek Arnouts (Schoenmarkt-Antwerpen). Had u ne rit kunnen besparen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
        Ik de mijne bij Optiek Arnouts (Schoenmarkt-Antwerpen). Had u ne rit kunnen besparen hé
        Das den brillenwinkel vant stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk Berichten
          De Targa heb ik altijd al prachtig gevonden en deze is nu terug 1 van de mooiste 997's van het gamma voor mij.. Alleen de kleur waarin hij is voorgesteld ben ik niet weg van. De velgen die eronder zitten op de foto's hierboven zijn wel het schoonst, passen super onder zowel de 997 coupe, cabrio als de targa, boxster en cayman..
          Heb nooit iets moeten weten van een Targa, maar het nieuwe model vind ik persoonlijk toch wel naajs

Comment

• Gisteren hadden we communiefeest. Ik dacht voor ik vertrek ga ik mijn baksken eens schoon voor dat buitenverblijfje zetten :-)

Comment

• nooit gedacht aan een CS?
              1 van m'n droomwagens zo'n 968

Comment

• Wel al aan gedacht, maar de kids kunnen dan niet mee. Meestal zitten er maar 2 zetels in.
                Ik ben ook geen circuitman, dus het verschil ga ik niet vlug merken. Zoveel verschil zit daar trouwens niet in : topsnelheid en acceleratie zijn hetzelfde. In een bochtig circuit zal de CS wel sneller zijn door de sportievere ophanging. Persoonlijk vind ik mijn interieur ook mooier dan bij een CS : lederen zetels, airco, elektrische ramen,...

Comment

• nice driveway

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6 Bekijk Berichten
                      Gisteren hadden we communiefeest. Ik dacht voor ik vertrek ga ik mijn baksken eens schoon voor dat buitenverblijfje zetten :-)

Zalig, ik hoop ooit zo'n 968CS onder m'n kont te hebben, ik vrees alleen dat, in het geval van de CS, er een hele hoop afgeragd zullen zijn tegen dan

Comment

• tegengekomen op mobile.de

lekker: velgen niet OEM maar desalnietemin: lekker

Comment

• GAAAAAY

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            GAAAAAY

then call me gay

Comment

• na mijn ervaring dit weekend met een Boxster kan het merk in mijn ogen NIKS meer mis doen

ok, zo een 987 rijdt misschien wel beter dan een 986 maar die laatste zal imho zeker niet slecht rijden....

Porsche

Comment

• het verschil kwestie baanligging tussen de 986 en de 987 is niet groot, simpel omdat de 986 al fantastisch was. de motor,gasrespons,remmen,interieur,uitsraling....zi jn er wel opmerkelijk op vooruit gegaan.Om niet te vergeten de sound! is er eigenlijk een duidelijk verschil in sound tussen een boxster en een boxster S?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  then call me gay
                                  ok..

GAY

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
                                    Is er eigenlijk een duidelijk verschil in sound tussen een boxster en een boxster S?
                                    Ik heb dat zelf ook niet zo ervaren, maar enkele Porsche-medewerkers zeiden van wel.

Comment

• ai

Comment

• Vraagje:

De Cayman/boxster met Tiptronic S is dat een goeie automaat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                          Een R8 achter deze GT2 me dunkt...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Das toch geen GT2, Steve? GT2 is toch veel breder?
                                          is de gewone 4S van juwelier de wolf in aalst

edit het staat hier al.
                                          Last edited by ; 30/05/2007, 14:20.

Comment

Working...
                                          X