Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik 'm aankoop met het "steun Porker"-forumfonds laat ik de velgjes wel herdoen in het matzwart (of gunmetal) met rode GT3 inscriptie, zo is het té zwart...
Als ik 'm aankoop met het "steun Porker"-forumfonds laat ik de velgjes wel herdoen in het matzwart (of gunmetal) met rode GT3 inscriptie, zo is het té zwart...
Die GT3 daar staat te wenen, zie je dat niet? 'Ie is zoooo triestig dat 'ie in een rouwkleed wordt gedwongen in plaats van een extraverte, racy outfit.
Mij mag je 'm geven, maar dan gaat 'ie direct naar de smuiterij, ofwel laat ik 'm wrappen. Zo is 'ie .
Zo'n uitstekend sleepoog is op sommige circuits verplicht, op de meeste aangeraden, maar is op de openbare weg verboden, dacht ik.
Was echt lekker uitgerust.Zo goed als full option.En dat geluid,eens je die sportknop indrukt en als dat klepje in de uitlaat opengaat....Echt heerlijk!Heb filmke ook,maar das voor later
Comment