Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Black is boring.

Die GT3 daar staat te wenen, zie je dat niet? 'Ie is zoooo triestig dat 'ie in een rouwkleed wordt gedwongen in plaats van een extraverte, racy outfit.

Mij mag je 'm geven, maar dan gaat 'ie direct naar de smuiterij, ofwel laat ik 'm wrappen. Zo is 'ie .

Zo'n uitstekend sleepoog is op sommige circuits verplicht, op de meeste aangeraden, maar is op de openbare weg verboden, dacht ik.
    Goh ja, black is boring én lekker...

Op een Carrera S zou ik het ernstig overwegen (hoewel, slate... ), op een GT3 waarschijnlijk niet, maar wat dan wél... ik ben er nog altijd niet uit
    • Wit => Racy maar beetje een modeverschijnsel IMO
    • GT-Silver => Zalig, maar wat "saai" op een GT3 (te compenseren met matzwarte velgen )
    • Meteor => Prachtig, maar again, wat saai...
    • Cobalt => goh... prachtig maar ik zou het niet doen
    • Atlas, Slate, ... => zeer knappe kleuren maar IMO té chique/classy voor een GT3
    • ...

Echt ik zou het niet weten... Een colour to sample misschien, dat 964 RS Maritime blauw... ?

Goh... Fictieve keuzes, moeilijk

Oh en dat sleepoog, verboden of niet, het moet erop!

Een trekhaak vanachter mag => een sleepoog vanvoor dan ook (Porker-logica)

Comment

• Black on black on black

Comment

• of wat fleuriger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
          Nee,zeker niet,eMMa geeft veeeeeeel meer fun
          Goh, IMO bestempel je de Cayman S ten onrechte als "minder fun" omdat het meer een precision tool is, terwijl je eMMa, meer een hooligan is, een wagen die meer vraagt om gesmeten te worden...

In die logica zou een Elise, Exige of zelfs een Exige S "minder fun" zijn, het zijn wagens die je op hun lijn rijdt met zo weinig mogelijk gripverlies, messcherp, efficiënt, dat is fun op een ander niveau IMO...

bv: Een BMW Z4M Coupé vs. Cayman S is zowat het prototype van beide fun-filosofieën (smijten vs. precisie)

't is maar wat je verkiest...

En daarbij komt nog dat die Cayman S zulke gripreserves zal hebben tov. een E36 M3 dat, vooraleer het fun wordt, je al belachelijke snelheden moet halen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Niet dat ik u niet geloof Turboman, maar er zijn er toch veel die zeggen dat de Cayman S beter rijdt dan de Carrera?
            Kheb alleen nog maar gereden met de carrera S.En die vond ik beter.Veel bruter en voelt net dat tikkeltje strakker aan

Comment

• Porker, kleur op staal duurt gewoonweg nog langer alvorens ze leveren...
              (ik wou bruin, zoals de UPS porsche's in de cup)

maar idd, 't is een moeilijk kleurkeuze...

ik ben van zwart (niet mooi, je ziet geen van de zwarte accenten in de bumper) over gt silver uiteindelijk bij meteor beland...

simpel, en redelijk effen qua kleur, staat mooi op een gt3..

wit? na been there done that, da's passé nu...

andere optie: macademian brown zoals op de nieuwe turbo cabrio...

keuzes keuzes

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Goh ja, black is boring én lekker...

Op een Carrera S zou ik het ernstig overwegen (hoewel, slate... ), op een GT3 waarschijnlijk niet, maar wat dan wél... ik ben er nog altijd niet uit
              • Wit => Racy maar beetje een modeverschijnsel IMO
              • GT-Silver => Zalig, maar wat "saai" op een GT3 (te compenseren met matzwarte velgen )
              • Meteor => Prachtig, maar again, wat saai...
              • Cobalt => goh... prachtig maar ik zou het niet doen
              • Atlas, Slate, ... => zeer knappe kleuren maar IMO té chique/classy voor een GT3
              • ...

Echt ik zou het niet weten... Een colour to sample misschien, dat 964 RS Maritime blauw... ?

Goh... Fictieve keuzes, moeilijk

Oh en dat sleepoog, verboden of niet, het moet erop!

Een trekhaak vanachter mag => een sleepoog vanvoor dan ook (Porker-logica)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Goh, IMO bestempel je de Cayman S ten onrechte als "minder fun" omdat het meer een precision tool is, terwijl je eMMa, meer een hooligan is, een wagen die meer vraagt om gesmeten te worden...

In die logica zou een Elise, Exige of zelfs een Exige S "minder fun" zijn, het zijn wagens die je op hun lijn rijdt met zo weinig mogelijk gripverlies, messcherp, efficiënt, dat is fun op een ander niveau IMO...

bv: Een BMW Z4M Coupé vs. Cayman S is zowat het prototype van beide fun-filosofieën (smijten vs. precisie)

En daarbij komt nog dat die Cayman S zulke gripreserves zal hebben tov. een E36 M3 dat, vooraleer het fun wordt, je al belachelijke snelheden moet halen...
                Ja mss wel.Maar na 2 uurkes rondrijden was ik de cayman S al "beu".De kick was er wat uit.En dat heb ik bij eMMa nooit!Tis zoals je zegt,de cayman S is,zoals de meeste moderne sportauto's,te perfect Zo perfect dat de beleving er minder door is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichten
                  Porker, kleur op staal duurt gewoonweg nog langer alvorens ze leveren...
                  (ik wou bruin, zoals de UPS porsche's in de cup)

maar idd, 't is een moeilijk kleurkeuze...

ik ben van zwart (niet mooi, je ziet geen van de zwarte accenten in de bumper) over gt silver uiteindelijk bij meteor beland...

simpel, en redelijk effen qua kleur, staat mooi op een gt3..

wit? na been there done that, da's passé nu...

andere optie: macademian brown zoals op de nieuwe turbo cabrio...

keuzes keuzes
                  Ik heb hetzelfde gevoel bij dat wit, hij staat er schitterend mee maar, 't is nu al zo'n cliché op een GT3 dat ik het niet zou kunnen...

Alleszins een bitch van een auto om een kleur voor te kiezen, ze staan 'm allemaal
                  Zijn er al "real life" foto's van de Macademian Brown (lees: niet officiële Porsche pics)?
                  Het lijkt me een schitterende kleur, maar ik vraag me af of ook dat geen te "chique" kleur gaat zijn, beetje zoals Carmona, Slate, ...

Nee, hou het maar op Meteor, kan je absoluut niets verkeerds mee doen (velgen in koetswerkkleur?)

Dat UPS kleurtje moet wel schitterend geweest zijn

Comment

• GT3 RS in Cadwell Park

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Knap verwoord en heel dicht bij de waarheid denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Black on black on black

Ik veronderstel dat deze foto wel bedriegt, maar in mijn ogen zijn de velgen te klein (vooral die achterste lijkt echt klein) ofwel hangt hij te hoog...

Comment

GT3 RS in Cadwell Park

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          heerlijke sound!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
                            Ik veronderstel dat deze foto wel bedriegt, maar in mijn ogen zijn de velgen te klein (vooral die achterste lijkt echt klein) ofwel hangt hij te hoog...

Comment

Die bak mag idd nog een cm of 10 zakken.
                              Maar dat is te doen met die luchtvering natuurlijk

Dit is de hoogte voor een Cayenne (denk dat velgen ongeveer dezelfde maat hebben)

Comment

dat zijn al minstens 20" velgen denk ik, misschien zelfs al 21". Als de luchtvering in Sport modus staat dan zakt die nog wat, gewone standaard afstelling van de vering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Ik steun Turboman, maar verlang stiekem naar die McLaren F1

Das een saleen ofzo, geen mclaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Das een saleen ofzo, geen mclaren.
                                    Verdomme

Maar dat zal ook wel volstaan

Comment

• Basalt, Carrara und GT-silver

Comment

• wit is zo zalig

Comment

• Geef mij toch maar die zwarte.

Het wit is wel 'vet', maar, zoals Porky ook al zei, ik vind het een modeverschijnsel...

Comment

Working...
                                          X