Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik vind die GT3 spoiler pakken mooier als dat RS ding (even puur het driving-aspect weggelaten)
    Ik ook. Die van de RS vind ik wat overdreven, maar achter het concept zit natuurlijk een goede reden.

Hij is lichter dan die van de GT3 (koolvezel), maar ook groter en levert dus een nog groter neerwaartse druk. Rijstabiliteit wordt ook vergroot. Mooier wordt die er zeker niet door. Het geeft het voertuig natuurlijk wel een echte racelook.

Comment

• kan je een gt3 rs bestellen met een gt3 spoiler?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
        kan je een gt3 rs bestellen met een gt3 spoiler?
        Neen, voor zover ik weet toch niet. Die auto is afgesteld op die spoiler van de RS, en niet op de spoiler van de "gewone" GT3. Dus volgens mij kan dit niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Neen, voor zover ik weet toch niet. Die auto is afgesteld op die spoiler van de RS, en niet op de spoiler van de "gewone" GT3. Dus volgens mij kan dit niet.
          mja, kan zijn. Maar zouden er mensen zijn die een GT3 RS kopen om niet mee op circuit te rijden? Veronderstel van niet. Dus die spoiler is dan wel van belang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichten
            mja, kan zijn. Maar zouden er mensen zijn die een GT3 RS kopen om niet mee op circuit te rijden? Veronderstel van niet. Dus die spoiler is dan wel van belang.
            Neen dit denk ik ook niet. Mensen die zo'n wagen kopen hebben er meestal wel een mooi wagenpark. Want ik neem aan dat ge zo'n wagen ni koopt om mee naar de GB te gaan eh . Dus deze gebruiken ze dan hoogstwaarschijnlijk voor op circuit enzo..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
              Om eigenlijk helemaal perfect te zijn, zou de spoiler een beetje breder mogen zijn vind ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Om eigenlijk helemaal perfect te zijn, zou de spoiler een beetje breder mogen zijn vind ik!
                op die foto wel, maar in het echt is de spoiler net gepast.

Comment

• vette 993 C4S

1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De achterlichten komen minder uit, jammer. Voor de rest inderdaad heel knap

Comment

• Spijtig van de spoiler.

Liever een echte 4S of een echte Turbo dan een mengeling

Comment

• Zoiets wordt Alex69Alex zen opvolger..

Comment

• een 993 is gewoon de vetste Porsche ooit gemaakt, vind ik

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Zoiets wordt Alex69Alex zen opvolger..
                                          ik hoop van, eenmaal ik een aantal jaar werk, een oudere Porsche te kunnen hebben voor in't weekend ... een 964 zou al super zijn maar dat is nog verre toekomstmuziek ... der zijn belangrijker dingen in het leven dan auto's
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X