Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik hoop van, eenmaal ik een aantal jaar werk, een oudere Porsche te kunnen hebben voor in't weekend ... een 964 zou al super zijn maar dat is nog verre toekomstmuziek ... der zijn belangrijker dingen in het leven dan auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenvette 993 C4S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendie is al verkocht toch alex of niet ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtentoch niet veel1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenjep ! maar hij staat nog altijd op de site ... kvind het een originele kleur, zie je niet vaak
een sportwagen mag voor ook in een speciaal kleurke hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenArena rood
ik wil later een porsche in Arena rood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenIs geen echte...waarschijnlijk een GT3 mkII Comfort met een striping ofzo....een RS heeft geen bekleding en rolkooi met branblusser
Comment
-
Wel, er is een "dwaas" die zijn RS in 't rood heeft laten spuiten...tja
Ach, sommigen hebben zoveel geld dat ze er echt ni om malen...en die kerel vond rood blijkbaar een mooie kleurPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenHierjuist testritje gedaan met een cayman S.Wel lekker,maar duidelijk minder dan een 911. Was ni echt onder de indruk
Wat vond je dan "duidelijk minder"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenis zoiets qua sensatie echt spectaculairder dan bvb jouw Emma ??Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenNee,zeker niet,eMMa geeft veeeeeeel meer fun
Ik ken die beide auto's toch ook vrij goed, en je voelt inderdaad zeer goed dat die E36 een auto van 20 jaar terug is, bijna. Niet dat dat een nadeel is: de E36 M3 rijdt op vandaag nog altijd verschrikkelijk leuk, én efficiënt ... maar er is simpelweg geen vergelijk.
De Cayman S is sneller op gelijk welk nummertje (acceleratie, topsnelheid, ...), stuurt 3 keer zo precies, is beter uitgebalanceerd, remt onnoemelijk veel beter, ligt vlakker op de baan, heeft meer grip, en blijft duidelijk langer neutraal.
En, om 't in perspectief met de 911 te zetten: enkel een 911 Carrara (4)S voelt sneller aan, een gewone Carrera voelt niet sneller aan dan 'n Cayman S, en is dat ook in feite niet. De 911 gaat zachter en vroeger z'n kontje wat komen laten kijken ... en dat is dan ook meteen het enige echte verschil.
Een Cayman S met PASM is minstens even efficiënt als een 911, daar zijn zelfs de experts 't over eens (de chauffeurs op de Porsche Franco Days, nochtans mannen met race-ervaring dus zeker geen klein bier). Vraag anders 'es aan Tomski hoe de Boxster S waar 'ie mee over 't circuit werd genomen, presteerde.
Ik blijf erbij, en niemand kan me van 't tegendeel overtuigen: het voordeel van de 911 tgo. z'n kleinere broer (topless of niet) zit 'm vooral tussen de twee oren van de testrijder. Als je 'n Porsche écht goed kan rijden, zeker op een plaats waar je 'm ook daadwerkelijk de sporen kan geven ... dan is 't duidelijk dat die in NIKS moet onderdoen voor de 911. Oké, jawel, een 911 Carrera (4)S heeft meet grunt, is nog een tik krachtiger, ruwer. Maar that's it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenJa mss wel.Maar na 2 uurkes rondrijden was ik de cayman S al "beu".De kick was er wat uit.En dat heb ik bij eMMa nooit!Tis zoals je zegt,de cayman S is,zoals de meeste moderne sportauto's,te perfect Zo perfect dat de beleving er minder door is
Ik schreef zelfs in zekere zin hetzelfde over de GT3 RS. Ik schreef niét dat 'ie me teleurstelde, of minder goed was ... maar wél dat 'ie, ondanks 't feit dat 'ie sneller over circuit werd gereden dan alle andere Porsches toen op circuit, het allemaal een beetje ... weinig spectaculair deed. Zó verdomde efficiënt, dat je zelfs in de bijrijdersstoel eigenlijk voélt dat 't nog een pak harder kan, en dat vlakt de vreugde wat af.
Feit is: met een Porsche, en zeker met 'n Boxster en een Cayman, moet je een véél betere piloot zijn om er alles uit te halen, dan met een E36 M3. En 't aantal plaatsen waar je dat kan doen, is ook onnoemelijk veel kleiner. Da's 't nadeel van zo'n machine...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenBasalt, Carrara und GT-silver
Maar wel met zwarte velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenIs geen echte...waarschijnlijk een GT3 mkII Comfort met een striping ofzo....een RS heeft geen bekleding en rolkooi met branblusser
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGT-zilver !!
Maar wel met zwarte velgen.
Er is ooit zo 'es een foto opgedoken van zo eentje aan de Nring, prachtig resultaat, ik vind de foto helaas niet terug..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind die GT3 spoiler pakken mooier als dat RS ding (even puur het driving-aspect weggelaten)
Tenzij bij de GT3 vs. GT3 RS.
De kar is toch al agressief genoeg om zo'n joekel van een vleugel te mogen hebben, en vooral: 'ie is van carbon. Schitterend stukje kofferklep, zeg ik zo. Zeer cool ook zijn de gekleurde winglets, erbij.
Gotta love it.
Comment
Comment