Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• 996 GT3 RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        ik hoop van, eenmaal ik een aantal jaar werk, een oudere Porsche te kunnen hebben voor in't weekend ... een 964 zou al super zijn maar dat is nog verre toekomstmuziek ... der zijn belangrijker dingen in het leven dan auto's
        toch niet veel

Comment

• Comment

vette 993 C4S

die is al verkocht toch alex of niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              die is al verkocht toch alex of niet ?
              jep ! maar hij staat nog altijd op de site ... kvind het een originele kleur, zie je niet vaak
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                toch niet veel
                maak dat een vrouw maar eens wijs
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

jep ! maar hij staat nog altijd op de site ... kvind het een originele kleur, zie je niet vaak
                  staat al heel lang op die site , waarschijnlijk omdat ze hem zelf zeer mooi vonden dat hij erop blijft staan

een sportwagen mag voor ook in een speciaal kleurke hoor

Comment

• Arena rood
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                      Arena rood
                      voila

ik wil later een porsche in Arena rood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

Is geen echte...waarschijnlijk een GT3 mkII Comfort met een striping ofzo....een RS heeft geen bekleding en rolkooi met branblusser
                        Porsche 996 GT3 RS
                        Porsche 964 RS
                        BMW ///M3 e30
                        Mercedes c250 CDI AMG
                        www.flamebox.be

Comment

Is geen echte...waarschijnlijk een GT3 mkII Comfort met een striping ofzo....een RS heeft geen bekleding en rolkooi met branblusser
                          en luchtgaten vanvoor op zijn neus, en alleen in wit/blauw, of wit/rood verkrijgbaar... ge zou echt nen dwaas moeten zijn om da dan int geel te laten spuiten...

Comment

• Wel, er is een "dwaas" die zijn RS in 't rood heeft laten spuiten...tja

Ach, sommigen hebben zoveel geld dat ze er echt ni om malen...en die kerel vond rood blijkbaar een mooie kleur
                            Porsche 996 GT3 RS
                            Porsche 964 RS
                            BMW ///M3 e30
                            Mercedes c250 CDI AMG
                            www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                              Hierjuist testritje gedaan met een cayman S.Wel lekker,maar duidelijk minder dan een 911. Was ni echt onder de indruk

Wat vond je dan "duidelijk minder"?

Comment

is zoiets qua sensatie echt spectaculairder dan bvb jouw Emma ??
                                Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                Nee,zeker niet,eMMa geeft veeeeeeel meer fun
                                Da's omdat de Porsche zó verdomde goed (en modern) is, en dat 'ie zo'n ongelofelijke snelheden aan kan, dat 't lijkt alsof 'ie minder leuk is.

Ik ken die beide auto's toch ook vrij goed, en je voelt inderdaad zeer goed dat die E36 een auto van 20 jaar terug is, bijna. Niet dat dat een nadeel is: de E36 M3 rijdt op vandaag nog altijd verschrikkelijk leuk, én efficiënt ... maar er is simpelweg geen vergelijk.

De Cayman S is sneller op gelijk welk nummertje (acceleratie, topsnelheid, ...), stuurt 3 keer zo precies, is beter uitgebalanceerd, remt onnoemelijk veel beter, ligt vlakker op de baan, heeft meer grip, en blijft duidelijk langer neutraal.

En, om 't in perspectief met de 911 te zetten: enkel een 911 Carrara (4)S voelt sneller aan, een gewone Carrera voelt niet sneller aan dan 'n Cayman S, en is dat ook in feite niet. De 911 gaat zachter en vroeger z'n kontje wat komen laten kijken ... en dat is dan ook meteen het enige echte verschil.

Een Cayman S met PASM is minstens even efficiënt als een 911, daar zijn zelfs de experts 't over eens (de chauffeurs op de Porsche Franco Days, nochtans mannen met race-ervaring dus zeker geen klein bier). Vraag anders 'es aan Tomski hoe de Boxster S waar 'ie mee over 't circuit werd genomen, presteerde.

Ik blijf erbij, en niemand kan me van 't tegendeel overtuigen: het voordeel van de 911 tgo. z'n kleinere broer (topless of niet) zit 'm vooral tussen de twee oren van de testrijder. Als je 'n Porsche écht goed kan rijden, zeker op een plaats waar je 'm ook daadwerkelijk de sporen kan geven ... dan is 't duidelijk dat die in NIKS moet onderdoen voor de 911. Oké, jawel, een 911 Carrera (4)S heeft meet grunt, is nog een tik krachtiger, ruwer. Maar that's it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                  Ja mss wel.Maar na 2 uurkes rondrijden was ik de cayman S al "beu".De kick was er wat uit.En dat heb ik bij eMMa nooit!Tis zoals je zegt,de cayman S is,zoals de meeste moderne sportauto's,te perfect Zo perfect dat de beleving er minder door is
                                  Ah, voilà, ik vermoedde al zoiets.

Ik schreef zelfs in zekere zin hetzelfde over de GT3 RS. Ik schreef niét dat 'ie me teleurstelde, of minder goed was ... maar wél dat 'ie, ondanks 't feit dat 'ie sneller over circuit werd gereden dan alle andere Porsches toen op circuit, het allemaal een beetje ... weinig spectaculair deed. Zó verdomde efficiënt, dat je zelfs in de bijrijdersstoel eigenlijk voélt dat 't nog een pak harder kan, en dat vlakt de vreugde wat af.

Feit is: met een Porsche, en zeker met 'n Boxster en een Cayman, moet je een véél betere piloot zijn om er alles uit te halen, dan met een E36 M3. En 't aantal plaatsen waar je dat kan doen, is ook onnoemelijk veel kleiner. Da's 't nadeel van zo'n machine...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Basalt, Carrara und GT-silver

GT-zilver !!

Maar wel met zwarte velgen.

Comment

En niet verkrijgbaar in Amerika

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        GT-zilver !!

Maar wel met zwarte velgen.
                                        idem, matzwart weliswaar!

Er is ooit zo 'es een foto opgedoken van zo eentje aan de Nring, prachtig resultaat, ik vind de foto helaas niet terug..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Ik vind die GT3 spoiler pakken mooier als dat RS ding (even puur het driving-aspect weggelaten)
                                          Hoe kleiner addenda op een auto, hoe mooier ... ook naar mijn mening.

Tenzij bij de GT3 vs. GT3 RS.

De kar is toch al agressief genoeg om zo'n joekel van een vleugel te mogen hebben, en vooral: 'ie is van carbon. Schitterend stukje kofferklep, zeg ik zo. Zeer cool ook zijn de gekleurde winglets, erbij.

Gotta love it.

Comment

Working...
                                          X