Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    idem, matzwart weliswaar!

Er is ooit zo 'es een foto opgedoken van zo eentje aan de Nring, prachtig resultaat, ik vind de foto helaas niet terug..
    Ik zou daar niet voor bijbetalen.

Zelfs met PCCB's worden de velgen na enkele rondjes raggen mooi matzwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hoe kleiner addenda op een auto, hoe mooier ... ook naar mijn mening.

Tenzij bij de GT3 vs. GT3 RS.

De kar is toch al agressief genoeg om zo'n joekel van een vleugel te mogen hebben, en vooral: 'ie is van carbon. Schitterend stukje kofferklep, zeg ik zo. Zeer cool ook zijn de gekleurde winglets, erbij.

Gotta love it.
      Hmmm, een ducktail op een RS zou nog pakken geiler zijn IMO!

Het leuke aan die standaard GT3 spoiler vind ik dat je hem ZICHTBAAR kan verstellen, als 'ie zo op extra downforce staat => ZO GEIL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik zou daar niet voor bijbetalen.

Zelfs met PCCB's worden de velgen na enkele rondjes raggen mooi matzwart.
        Oh jawel, blinkend zwart vs. matzwart is een wereld van verschil qua agressiviteit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
          een 993 is gewoon de vetste Porsche ooit gemaakt, vind ik

Turbo S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Hmmm, een ducktail op een RS zou nog pakken geiler zijn IMO!

Het leuke aan die standaard GT3 spoiler vind ik dat je hem ZICHTBAAR kan verstellen, als 'ie zo op extra downforce staat => ZO GEIL
            zo ,idd leuk detail

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Blijft toch zalig é!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Een van de vetste Porsches ooit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Een van de vetste Porsches ooit...
                        jij hebt soms toch een bijzondere smaak he

ik zou ook graag een 944 hebben, maar dan omdat die oldschool is, goed rijdt en vooral betaalbaar is.
                        Maar moest ik er eentje hebben zou ik niet gaan beweren dat, zelfs als ik het geld had, ik niet liever een 911 zou hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          jij hebt soms toch een bijzondere smaak he

ik zou ook graag een 944 hebben, maar dan omdat die oldschool is, goed rijdt en vooral betaalbaar is.
                          Maar moest ik er eentje hebben zou ik niet gaan beweren dat, zelfs als ik het geld had, ik niet liever een 911 zou hebben...

Als ik eerlijk ben hé... Een 911 zegt mij héél weinig.

Het rijdt misschien brilliant (uiteraard)... maar toch... ik vind bijv. de 944 en 928 veel 'interessantere' Porsches.

Comment

Als ik eerlijk ben hé... Een 911 zegt mij héél weinig.

Het rijdt misschien brilliant (uiteraard)... maar toch... ik vind bijv. de 944 en 928 veel 'interessantere' Porsches.
                            brilliant? ik vermoed dat, moesten ze al hun know how, research en technische ervaring in de 944-928-968 () gestoken hebben, en dat model ook veel langer hebben laten rijpen... dat die dan nu brillianter gereden had dan de 911, niet?
                            Er zijn weinig auto's met zo'n onnatuurlijke gewichtsverdeling als de 911, maar porsche was porsche niet geweest als ze deze wagen niet zo hadden geperfectioneerd.

Comment

brilliant? ik vermoed dat, moesten ze al hun know how, research en technische ervaring in de 944-928-968 () gestoken hebben, en dat model ook veel langer hebben laten rijpen... dat die dan nu brillianter gereden had dan de 911, niet?
                              Er zijn weinig auto's met zo'n onnatuurlijke gewichtsverdeling als de 911, maar porsche was porsche niet geweest als ze deze wagen niet zo hadden geperfectioneerd.

Ze zijn het concept dan ook al een halve eeuw aan het verfijnen, dus als het tegen nu nog niet 'in orde' zou zijn....

De eerste Porsche, die ik mij ooit koop, is sowieso eentje met de motor op de juiste plaats (vooraan dus ).

Comment

Ze zijn het concept dan ook al een halve eeuw aan het verfijnen, dus als het tegen nu nog niet 'in orde' zou zijn....

De eerste Porsche, die ik mij ooit koop, is sowieso eentje met de motor op de juiste plaats (vooraan dus ).
                                motor op de juiste plaats = boxster en cayman

Comment

motor op de juiste plaats = boxster en cayman

Pfff, niets van... laag giertraagheidsmoment suckt!!!!

()

Comment

• is dat eigenlijk écht een GT3 vroeger had hij een andere kofferspoiler dacht ik .. nu lijkt dit wat op die van de 997TT
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Pfff, niets van... laag giertraagheidsmoment suckt!!!!

()

gierwat???

btw, kvind zo'n 944 ook zalig! zeker de turbo ervan 951 geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        is dat eigenlijk écht een GT3 vroeger had hij een andere kofferspoiler dacht ik .. nu lijkt dit wat op die van de 997TT
                                        Ja dat is een echte GT3 Die man heeft die spoiler speciaal late ontwikkelen omdat hij er meestal mee op circuit zit en hij de gewone spoiler niet zo heel geweldig vond qua downforce e.d. Hij heeft ook speciale remschijven e.d. (nog iets anders dan PCCB)

Comment

Working...
                                        X