Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten?
Mijn bericht staat toch in de quote ?
Porker had dat toch al gepost?
Comment
-
hier ga je ze vinden : uiteraard zoeken bij "seats"
(is trouwens gevestigd in de Vlaamse Ardennen, je kan ze evt. zelf afhalen dus)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenPorker had dat toch al gepost?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk BerichtenPrachtige GT3 kuipjes in een E46 M3. Enig idee wat dit zou kosten ?
Maar knap is 't allemaal zeer zeker. Ik vrees alleen voor de zitpositie, immers in een 911 zit je anders dan in een E46 : meer "languit", je voeten komen hoger t.o.v. je bips in een Porsche.
Enfin, wat zeik ik hier toch... µ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
Oei, da's lelijk1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk BerichtenPrachtige GT3 kuipjes in een E46 M3. Enig idee wat dit zou kosten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenOei, da's lelijk
Misschien juist nog het zwarte gedeelte van de Fuchsjes in koetswerkkleur spuiten.
Tuning !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZeker evenveel als twee prachtige Recaro SPA'tjes o.i.d. (ook in carbon, met leder naar keuze bekleed). Wel niet helemaal road-legal, maar bon.
Maar knap is 't allemaal zeer zeker. Ik vrees alleen voor de zitpositie, immers in een 911 zit je anders dan in een E46 : meer "languit", je voeten komen hoger t.o.v. je bips in een Porsche.
Enfin, wat zeik ik hier toch... µ
Anders had ik er al lang staan in m'n bakje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJe gaat echt met niets een knapper resultaat krijgen dan met die 18" Cupvelgen van de 3.6...
heb je er een foto van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDie Porsche kuipjes ook sowieso niet in een M3, aangezien die een achterbank heeft moeten de kuipjes neerklapbaar zijn, in België tenminste
Anders had ik er al lang staan in m'n bakje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind eerlijk gezegd van niet. Ik ben niet voor geel op auto's ... maar dees is toch verdorie knap.
Misschien juist nog het zwarte gedeelte van de Fuchsjes in koetswerkkleur spuiten.
Tuning !
velgen en kleur vind ik best geslaagd .. en de auto ziet er in hele goeie staat uit1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik had het eigenlijk vooral op de bumpers ... is dat OEM ?
velgen en kleur vind ik best geslaagd .. en de auto ziet er in hele goeie staat uit
Comment
Comment