Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Dit is nu eens een geval om ...

O JA!!!!!!!!

... te reageren

For Sale...

Man, wat een subliem beest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
      Amai zo'n wagens op de oprit en bezie die huizen eens
      Echt hé! En z'n buur rijdt met een suzuki grand vitara ofzo.

Nuja, iedereen geeft geld aan wat hij wilt hé!

Dat mexico blue, zou dat het blauw kunnen zijn dat alex bedoelde?

@porker: schitterende 993 GT2!
      Last edited by ; 15/06/2007, 14:51.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

@porker: schitterende 992!

Absoluut, 993 wel
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Comment

• Mooie foto's Arnev.

*Ahum*

NICE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                  owja , let er niet echt op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Absoluut, 993 wel
                    Wat schrijf ik daar. Ik bedoelde dus weldegelijk 993 GT2.
                    Twas een soort van mengelmoes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                      owja , let er niet echt op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

fak die velgen en banden

Comment

• Ik vind dat niet zo'n mooie velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Ik vind dat niet zo'n mooie velgen...
                            ze staan hem nie echt ,maar ze zien er best wel sjiek uit om opt circuit te gaan

Comment

• Ik denk dat zoiets veel eerder 'n gimmick is dan iets dat écht goed is. Je vindt nog quasi geen carbon velgen, en als je de reviews leest zijn ze nauwelijks tot niet lichter dan de betere lichtmetalen velgen, en ze zijn ook een PAK brozer.

Op circuit wil je écht geen hyperlichte maar broze velg. Eén keer met licht onderstuur tegen een te hoge curb schuiven in de uitgang van 'n bocht ... en je velg is eraan. En zoiets gaat op circuit snél, omdat je doorgaans ook met minder bandendruk rijdt dan op de openbare weg, dus je bant wordt makkelijker vervord waardoor die broze velgrand nog meer te voorschijn komt en vatbaar is voor beschadigingen.

'k Vind 't wel cool staan, maar 'k zou 't zelf nooit doen. 'k Geloof er niet in. Pas als er in de racerij écht massa's carbon velgen opkomen, en ik voldoende reviews lees over de onmiskenbare pluspunten zonder dat er navenante minpunten zijn, wil ik in het "carbon rim believers" kamp overstappen.

Comment

• Hier staat een Turbo voor mijn kot. Zelfde kleur als die van Rami, bruin lederen interieur. Die gast van dat restaurant staat daar al een kwartier te kwijlen...
                                Sublieme kar!

Comment

• fotoke nemen

Comment

• Ben te lui...

Hier ligt een kodak, maar hij is niet opgeladen en soms weigert hij dienst...
                                    En soms is de verbeelding mooier dan een foto. 't Is zoals bij vrouwen met en zonder bikini. Soms is het eerste veel mooier. Bekijk het zo, zie je nu die Turbo voor je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Ben te lui...

Hier ligt een kodak, maar hij is niet opgeladen en soms weigert hij dienst...
                                      En soms is de verbeelding mooier dan een foto. 't Is zoals bij vrouwen met en zonder bikini. Soms is het eerste veel mooier. Bekijk het zo, zie je nu die Turbo voor je?
                                      geef me ff, ik ben afgeleid door die vrouwen zonder bikini

Comment

• Hell kerel, dat was uw 13000e post!

Dat voorspelt niet veel goeds voor de toekomst op gebied van blote vrouwen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                          Amai zo'n wagens op de oprit en bezie die huizen eens
                                          Wat bedoel ? Behalve het feit dat ze allemaal op elkaar lijken, zien het er toch aardige stulpjes uit, in een aardige buurt...

Comment

Working...
                                          X