Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zoek al een tijdje naar foto's van die porsche met grote vlammen in de uitlaat , kan iemand hem geven, machtige foto, ik weet al niet meer of het in het donker was, zou kunnen
De Porsche 911 turbo Cabriolet staat in de Duitse CC, en er zijn nieuwe kleuren. Natuurleder "carerrarood", macadamia metallic, dat groene leder is uit 't gamma (naam weet ik niet), atlasgrijs is een speciaal kleur geworden, er is een extra nieuw kleur bijgekomen (speciaal kleur) nl. malachietgroen metallic, en ook een nieuw rood metallic (robijnrood).
Geen Carmonarot voor de cabrio? Erg jammer...
Dat carrerarood is nét iets te veel "pimpin' in da hood" voor mij. Ik geloof dat het knap kan zijn met carrerawit, atlasgrau of basaltzwart, maar ik zou het nooooit zelf kiezen...
En dan nog omgebouwd naar een 935, die dingen hadden soms 800 pk. Heb je dan uiterlijk een racemonster, je kan nog geen tdi-tje bijhouden
935/78 "Moby Dick"
For 1978, yet another version was developed, the 935/78. It took full advantage of loop holes in the Group 5 rules and was lowered by 10cm. Because of its shape, with a long front and rear optimised for low drag, the 935/78 was often nicknamed Moby Dick. The engine was enlarged to 3.2 L and equipped with water-cooled four valve cylinder heads, pushing the output to 895 hp (about 658 kW). This version won the 6h of Silverstone and was the fastest car on the straight in Le Mans at well over 360 km/h, easily passing the prototypes of Renault and their team-mate Porsche 936, too, as the Group 6 cars had smaller engines.
Comment