Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Ik zoek nieuwe, momentje
    de 2de werkt en is de 2de ook geen martini, staat toch op de voorruit.

jaaa ze werken, echt machtige wagen, spijtig dat hij zo onbekend is
    Last edited by ; 18/06/2007, 17:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
      de 2de werkt en is de 2de ook geen martini, staat toch op de voorruit
      Moby Dick was de bijnaam van deze, door zijn gigantische overhangen. Hij kwam dus in Martini-outfit, net als die op de eerste foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
        Moby Dick was de bijnaam van deze, door zijn gigantische overhangen. Hij kwam dus in Martini-outfit, net als die op de eerste foto.
        Voila
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

wat heb ik dan verkeerd gezegd, het is toch een moby dick martini

Comment

wat heb ik dan verkeerd gezegd, het is toch een moby dick martini
            Helemaal niks. Ik vulde je enkel aan..

Comment

Helemaal niks. Ik vulde je enkel aan..
              excuseer, ik dacht dat er een foutje was, maar eigenlijk snap ik nog niet waarom dan precies 'moby dick', is dat niet die walvis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

excuseer, ik dacht dat er een foutje was, maar eigenlijk snap ik nog niet waarom dan precies 'moby dick', is dat niet die walvis
                  Juist ja, die auto is naar de walvis uit het boek genoemd, omdat hij er zo enorm indrukwekkend uitziet, onder meer door zijn "whale tail rear wing" (walvisstaart-achterspoiler).

Wikipedia is je vriend.
                  Last edited by ; 18/06/2007, 18:15.

Comment

• Comment

• Hey, maar dat is knap. Wel een nadeel dat je hier geen PCCB's bij kunt nemen, zou wat vloeken..

Comment

Hey, maar dat is knap. Wel een nadeel dat je hier geen PCCB's bij kunt nemen, zou wat vloeken..
                        laten herspuiten. Doen ze op de 996 RS ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

Mijn favoriete kleur voor de GT3. Al vaak geconfigureerd op de Duitse Porsche-site, en steevast wordt 't een rode.

Comment

• Zéér knap!

Comment

• Bij nader inzien lijkt die kleur er precies op gephotoshopped.. Oogt ook wat donkerder (en knapper) dan het GT3-rood..

EDIT: alhoewel..

Last edited by ; 19/06/2007, 12:10.

Comment

• More where that came from:

Vurig..

Comment

• Na al die andere kleuren al live gezien te hebben (en RS'en), wist ik 't niet meer zeker. Maar nu ben ik terug méér dan overtuigd : ik zou 'n GT3 zonder twijfel metéén in 't rood bestellen. Clubsport-versie, met carbon middenconsole, en enkele details in koetswerkkleur (lamellen luchtroosters, lijst rond pook, lijst rond tellers, rode gordels). Klaar.

Comment

Bij nader inzien lijkt die kleur er precies op gephotoshopped.. Oogt ook wat donkerder (en knapper) dan het GT3-rood..

EDIT: alhoewel..

Vet! Welke kleur is dat? Dat ander rood is veel fletser dan dit, dit is gewoonweg AF!

Comment

• Allemaal hetzelfde rood, hoor.

Comment

• Serieus? Dat licht dan gewoon aan de belichting? De ene keer vind ik het echt mager, de andere keer zooo vet, zoals hier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Na al die andere kleuren al live gezien te hebben (en RS'en), wist ik 't niet meer zeker. Maar nu ben ik terug méér dan overtuigd : ik zou 'n GT3 zonder twijfel metéén in 't rood bestellen. Clubsport-versie, met carbon middenconsole, en enkele details in koetswerkkleur (lamellen luchtroosters, lijst rond pook, lijst rond tellers, rode gordels). Klaar.

Lamellen luchtroosters in koetswerkkleur vind ik maar stom staan meestal, en in't rood meer dan waarschijnlijk ook

Voor de rest: nice!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X