Die gele en die engelse zijn toch gewoon techart versies.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenDie gele en die engelse zijn toch gewoon techart versies.
En bij de gele ook nog die latjes vanvoor in de neus en achter de achterbanden in het zwart...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichtenknappe GT , post die gecrashte !!!
Deze grijze CGT crashte op de ring nadat hij tegen vrij hoge snelheid een bocht in was gegaan en aan het remmen ging. Doorgaans geen probleem, maar nu lag er vuil op de baan nadat een andere auto eerder door het grind gereden was. Gevolg: CGT spon om zijn as, twee wielen konden de druk niet aan en stonden bijgevolg paraplu.
Oorspronkelijk zouden er 3 CGTs zijn op de Nürburgring, maar Klaus waar ik voorheen al eens mee samen gereden heb in zijn CGT (circuit l'Anneau du Rhin) hield de zijne thuis omdat hij de Nordschleife te gevaarlijk vond. Daarom reed Klaus mee in de grijze CGT van een vriend. Ik zou na hem in de passagierszetel plaatsnemen. Het duurde echter vrij lang voor ze terug waren, ik begon al te vrezen voor het ergste, en ja het was ook zo. De CGT was van de baan gegaan.
Uiteraard jammer, maar ik denk dat de auto nog te maken is (ik zal eens informeren hoe het ermee zit). Dit jaar zal er echter nog wel een vervolg aan gebreid worden. 't zal niet mijn laatste rit op circuit in een CGT geweest zijn.
Die dag heb ik dan maar door omstandigheden met een Porsche 996 GT3 RS en Cayman S meegereden. Ik heb al slechtere dagen gehad als dat
Sorry voor het amateuristisch paint gedoe met de nummerplaat, ik moet CS2 eens dringend gaan instuderen zodat ik de kentekenplaat netjes onleesbaar kan maken.
Comment
-
Schade is vooral aan de assen van de wagen, wellicht dat die geknakt zijn, dus die zullen moeten vervangen worden. Verder heeft ie met de linkerkant de vangrail licht aangeraakt, dus er zal ook nog wat deuk en spuitwerk aan zijn.
Geluk bij een ongeluk dat ie niet tegen die snelheid de vangrail is ingegaan, maar eerder er net langsaf gegaan is!
/offtopic: ik kan niet in woorden uitdrukken hoe het voelt om met een CGT op het circuit te rijden. Op kleine circuits is de CGT niet écht merkbaar (lees: overdreven) sneller als bijvoorbeeld een Cayman S. Dat is, TOT je uit de bocht komt en de rechte lijn opgaat, jezus wat een accelleratie!!!
't is al het tweede ongeluk dat ik meemaak met een CGT op het circuit, de vorige keer was ik passagier en hebben we de bandenmuur even gedag gezegd. Geen nood, de bumper met wat ti-rips (hoe schrijf je dat) vast gemaakt en we konden verder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenSchade is vooral aan de assen van de wagen, wellicht dat die geknakt zijn, dus die zullen moeten vervangen worden. Verder heeft ie met de linkerkant de vangrail licht aangeraakt, dus er zal ook nog wat deuk en spuitwerk aan zijn.
Geluk bij een ongeluk dat ie niet tegen die snelheid de vangrail is ingegaan, maar eerder er net langsaf gegaan is!
/offtopic: ik kan niet in woorden uitdrukken hoe het voelt om met een CGT op het circuit te rijden. Op kleine circuits is de CGT niet écht merkbaar (lees: overdreven) sneller als bijvoorbeeld een Cayman S. Dat is, TOT je uit de bocht komt en de rechte lijn opgaat, jezus wat een accelleratie!!!
't is al het tweede ongeluk dat ik meemaak met een CGT op het circuit, de vorige keer was ik passagier en hebben we de bandenmuur even gedag gezegd. Geen nood, de bumper met wat ti-rips (hoe schrijf je dat) vast gemaakt en we konden verder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenhoe komt het dat gij in een CGT kunt rijden
Hier een filmpje dat ik lang geleden eens gemaakt heb op één van de trackdays:
Passeren op 30 seconden: Lamborghini Countach, Porsche Carrera GT, Porsche GT3, Isidera en SL55AMG! Jammer dat ik toen mijn goede camera nog niet had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenDe juiste vrienden
Hier een filmpje dat ik lang geleden eens gemaakt heb op één van de trackdays:
Passeren op 30 seconden: Lamborghini Countach, Porsche Carrera GT, Porsche GT3, Isidera en SL55AMG! Jammer dat ik toen mijn goede camera nog niet had.
edit: is dat op de Nordschleife
die GT3 , iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenSchade is vooral aan de assen van de wagen, wellicht dat die geknakt zijn, dus die zullen moeten vervangen worden. Verder heeft ie met de linkerkant de vangrail licht aangeraakt, dus er zal ook nog wat deuk en spuitwerk aan zijn.
Geluk bij een ongeluk dat ie niet tegen die snelheid de vangrail is ingegaan, maar eerder er net langsaf gegaan is!
/offtopic: ik kan niet in woorden uitdrukken hoe het voelt om met een CGT op het circuit te rijden. Op kleine circuits is de CGT niet écht merkbaar (lees: overdreven) sneller als bijvoorbeeld een Cayman S. Dat is, TOT je uit de bocht komt en de rechte lijn opgaat, jezus wat een accelleratie!!!
't is al het tweede ongeluk dat ik meemaak met een CGT op het circuit, de vorige keer was ik passagier en hebben we de bandenmuur even gedag gezegd. Geen nood, de bumper met wat ti-rips (hoe schrijf je dat) vast gemaakt en we konden verder
Tie-wraps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenAah strapkes...
Beste stuff ooit. (na ducktape).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenPresteert zoiets nu op terrein... fastastic, en de rest van de Goodwoodcrew?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenPrecies of de meeste eigenaars dat testen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtentoch gewone vraag uit nieuwsgierigheid ?
Het was niet grof bedoeld.
Comment
Comment