Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
Was gesigneerd op de tankdop - geen idee van wie deze handtekening is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenWalter Röhrl , testrijder bij porsche.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenMooi met die bruine kap
Da's een cocoa kap. En interieur.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenWalter Röhrl , testrijder bij porsche.
én vooral : rallygod uit het groep B tijdperk!
der Walter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenZooo lekker
Comment
-
Klopt het dat dat ophalen aan de fabriek met rondleiding enzo enkel beschikbaar is voor duitsers?
Kennis heeft een Cayenne besteld, en die zou dat willen doen (op mijn aanraden, met mij erbij, uiteraard ), maar ze hebben hem bij Verellen gezegd dat dat enkel voor Duitsers is, maar dat dat in de Belgische brochure staat omdat ze enkel letterlijk de Duitse brochures mogen vertalen en niets wijzigen.
En dat lijkt mij eigenlijk dikke bullshit...
Comment
-
997 Turbo volgens de laatste trends:
Comment
-
't Is misschien niet dé plaats om het te vragen, maar is er iemand die tijd en zin heeft in een roadtrip richting een Duitse Porschedealer om dan met mijn eigen wagen terug te rijden voor het geval ik daar effectief een Porschke zou kopen. Ik heb er namelijk eentje op 't oog dat zowat te lekker is om te laten staan.
Zou ergens volgende week kunnen maar is nog niet zeker... Dus : meerijden in de BMW E46 330d en er dan zelf mee terugkeren, liefst iemand die woont regio Oostende-Gent of bereid is tot 1 vd 2 af te zakken.
Comment
Comment