Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik mag weten welke Porsche het is ben ik zelf ook bereid om met een van onze wagens thuis mee te rijden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      't Is misschien niet dé plaats om het te vragen, maar is er iemand die tijd en zin heeft in een roadtrip richting een Duitse Porschedealer om dan met mijn eigen wagen terug te rijden voor het geval ik daar effectief een Porschke zou kopen. Ik heb er namelijk eentje op 't oog dat zowat te lekker is om te laten staan.

Zou ergens volgende week kunnen maar is nog niet zeker... Dus : meerijden in de BMW E46 330d en er dan zelf mee terugkeren, liefst iemand die woont regio Oostende-Gent of bereid is tot 1 vd 2 af te zakken.
      Dit zie ik ook volledig zitten! I'm always in for a roadtrip!
      Je moet maar iets laten weten, want ik ben niet in Belgie van maandagochtend 30 juli tem maandagnamiddag 6 augustus.
      Als het ervoor of erna zou zijn, call me! (PM )

Comment

• Back from the death

Last edited by ; 12/08/2007, 17:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
          Dit zie ik ook volledig zitten! I'm always in for a roadtrip!
          Je moet maar iets laten weten, want ik ben niet in Belgie van maandagochtend 30 juli tem maandagnamiddag 6 augustus.
          Als het ervoor of erna zou zijn, call me! (PM )

OK, 't is genoteerd (ook de PM). Hangt van een aantal zaken af wanneer het juist zal doorgaan, mogelijks zelfs maar eind augustus.

Ik ga eerst één en ander op papier laten zetten en dan een voorschot betalen, zodat ik zeker ben dat er geen ander mee gaat lopen en dat ik mij nog kan terugtrekken met terugbetaling van het voorschot.

Niks overdreven spectaculairs, een 997 S !

Comment

OK, 't is genoteerd (ook de PM). Hangt van een aantal zaken af wanneer het juist zal doorgaan, mogelijks zelfs maar eind augustus.

Ik ga eerst één en ander op papier laten zetten en dan een voorschot betalen, zodat ik zeker ben dat er geen ander mee gaat lopen en dat ik mij nog kan terugtrekken met terugbetaling van het voorschot.

Niks overdreven spectaculairs, een 997 S !
            Heb je meer info over de 997 S? (desnoods via PM) Puur uit nieuwsgierigheid.

Moest STA om één of andere reden niet kunnen ben ik bereid om de roadtrip 'over te nemen'.

Comment

't Is misschien niet dé plaats om het te vragen, maar is er iemand die tijd en zin heeft in een roadtrip richting een Duitse Porschedealer om dan met mijn eigen wagen terug te rijden voor het geval ik daar effectief een Porschke zou kopen. Ik heb er namelijk eentje op 't oog dat zowat te lekker is om te laten staan.

Zou ergens volgende week kunnen maar is nog niet zeker... Dus : meerijden in de BMW E46 330d en er dan zelf mee terugkeren, liefst iemand die woont regio Oostende-Gent of bereid is tot 1 vd 2 af te zakken.
              Gent is no problem

Comment

• Zoooooooooo lekker hé

Comment

• je hoeft je niet te schamen, ik vind de cayenne ook knap

staat trouwens een S6 bij op de laatste foto

Comment

• Is dat een exclusieve spot of niet?
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Trouwens de 5 op de foto is die van mijn vader. Moet zowat de eerst foto zijn die ik er van post.

Comment

• cool met't dak erop

Comment

• Behoorlijk ja. Werden 2000 exemplaren van gemaakt blijbaar..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Trouwens de 5 op de foto is die van mijn vader. Moet zowat de eerst foto zijn die ik er van post.
                            Knap ! motor/uitrusting ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                              Behoorlijk ja. Werden 2000 exemplaren van gemaakt blijbaar..
                              Nice!

Ik dacht het wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                Knap ! motor/uitrusting ?
                                525d

silbergrau
                                zwart leer
                                automatic
                                navi pro
                                bluethooth
                                PDC
                                weggemoffelde trekhaak
                                xenon

Dat is zowat hetgeen nu in me opkomt, maar het zal niet veel meer zijn.

Aja standaard 16" velgen

Comment

• coole speedster, heb er ooit eentje in het wit gezien

Comment

• ben voor de speedster ooit naar Parijs gereden,
                                    stond daar in 't rood, met rode wielen en zetels,
                                    als de kap dicht is zie je nog altijd die "bulten" achter de zetels=cool,
                                    moeilijk te vinden, niet tegenstaande dat staat er eentje te koop in Luik
                                    maar de vraagprijs=65000eurokes=best veel=evenveel als een 993turbo
                                    (en dan koop je toch de turbo denk ik)

Comment

• Porsche komt met hybride technologie voor de Cayenne en de Panamera.

Check: http://www.sueddeutsche.de/automobil...el/105/124920/
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Grrrr! waarom was ik hier niet als de kippen bij

Dan maar onder de rest hun duiven schieten!

In tegenstelling tot de andere kandidaten ben ik van het aangename type, verveling is iets dat je absoluut vreemd zal zijn tijdens deze roadtrip, evenals onaangename geuren.
                                        Verder wens ik toch aan te stippen dat ik reeds jaren ervaring heb met BMW's 3 liter diesel, iets dat ook de andere kandidaten moeilijk kunnen voorleggen, daarnaast beschik ik over de mogelijkheid u met raad en daad bij te staan, niet enkel betreffende Porsches, ook de vragen des levens hoeven bij mij geen antwoord schuldig te blijven!

Verder vind ik het ook belangrijk te noteren dat, in tegenstelling tot STA, ik niet op vakantie zal vertrekken en dat ik dus vanaf dit schrijven onvoorwaardelijk paraat zal staan.

Hoogachtend

Varker

Comment

Working...
                                        X