Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
Is dat een exclusieve spot of niet?Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenTrouwens de 5 op de foto is die van mijn vader. Moet zowat de eerst foto zijn die ik er van post.
En die 190?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn die 190?
Comment
-
Porsche's new Cayenne hybrid due in 2009 will top the UK speed limit on electrical power alone and average 32mpg.
Most hybrids, like the Toyota Prius, struggle to top 15mph on battery power, making the petrol-electric Cayenne's electrified 75mph the most powerful hybrid system yet.
But the hybrid Cayenne won't just be sporty, it's cleaner too. In a bid to answer critics of big, polluting SUVs, Porsche claims its greener 4x4 will average 'just' 240g/km of CO2, compared with 310g/km on today's entry-level model, the Cayenne V6.
The new eco-friendly Porsche currently averages 28.8mpg, but Porsche is confident that it will hit 31.7mpg before production starts. That's some improvement - the Cayenne V6 manages a somewhat thirstier 21.9 miles on each gallon.
BRON
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTuur, ik zou je accompagnementritje verkopen ipv. verniet aanbieden. Zoveel gegadigden en zo'n gewildheid, daar moet wat aan te verdienen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenKerel! Zelfs op de foto had ik er nog niet op gelet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenPorsche's new Cayenne hybrid due in 2009 will top the UK speed limit on electrical power alone and average 32mpg.
Most hybrids, like the Toyota Prius, struggle to top 15mph on battery power, making the petrol-electric Cayenne's electrified 75mph the most powerful hybrid system yet.
But the hybrid Cayenne won't just be sporty, it's cleaner too. In a bid to answer critics of big, polluting SUVs, Porsche claims its greener 4x4 will average 'just' 240g/km of CO2, compared with 310g/km on today's entry-level model, the Cayenne V6.
The new eco-friendly Porsche currently averages 28.8mpg, but Porsche is confident that it will hit 31.7mpg before production starts. That's some improvement - the Cayenne V6 manages a somewhat thirstier 21.9 miles on each gallon.
BRON
Comment
-
Back from the death
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBack from the death
zijn. Weet jij meer over de wagen?Actuele eigenaar ed?
Het zou leuk zijn die nog eens terug te zien.
Gr, JP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenBeste, betreft het hier een 991t-look van '85? dan zou het wel es m'n eerste P kunnen
zijn. Weet jij meer over de wagen?Actuele eigenaar ed?
Het zou leuk zijn die nog eens terug te zien.
Gr, JP
Ik denk dat het een hollandse 930 is, een echte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten-20mm?
Daarenboven heb ik ondervonden dat PASM met zijn zachtere afstelling beter past bij onze wegen. Met een 997 S die ik eens testte kon ik veel vlotter en alvast met meer vertrouwen de bochten invliegen op redelijk slecht wegdek.
Mijn 996 met (verlaagd) turbo-onderstel doet het daar niet zo goed. De 997 -20mm is natuurlijk beter maar blijkt ook niet ideaal te zijn op minder goed wegdek.
Wat de klachten over het vagere stuurgevoel van de PASM betreft, moet ik zeggen dat ik dat zo niet ervaarde. Integendeel gaf de 997 C4 (dus zonder PASM) mij eerder een vager stuurgevoel...
Nu, 't is een basaltzwarte en er zitten sportdesignvelgen op. Ik zou die nadien laten spuiten in titanium of meteorgrijs kleurtje, bij carrera motors staat nu een 997 cabrio in meteor met sport design ook in meteor en die velgen zijn gewoon geschift mooi in een wat donkerder kleurtje dan het standaard zilver ! Sport design velgen komen op foto wel nooit goed over vind ik, in werkelijkheid ogen ze beter.
De wagen heeft nog maar 13000 km en kost toch maar 70% van de oorspronkelijk prijs !! Daarenboven een directiewagen van Porsche AG en dus geen demo- of testwagen geweest...
Wordt vervolgd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNope. Als ik al zo eentje zou zoeken, tweedehands haast niet te vinden !
Daarenboven heb ik ondervonden dat PASM met zijn zachtere afstelling beter past bij onze wegen. Met een 997 S die ik eens testte kon ik veel vlotter en alvast met meer vertrouwen de bochten invliegen op redelijk slecht wegdek.
Mijn 996 met (verlaagd) turbo-onderstel doet het daar niet zo goed. De 997 -20mm is natuurlijk beter maar blijkt ook niet ideaal te zijn op minder goed wegdek.
Wat de klachten over het vagere stuurgevoel van de PASM betreft, moet ik zeggen dat ik dat zo niet ervaarde. Integendeel gaf de 997 C4 (dus zonder PASM) mij eerder een vager stuurgevoel...
Nu, 't is een basaltzwarte en er zitten sportdesignvelgen op. Ik zou die nadien laten spuiten in titanium of meteorgrijs kleurtje, bij carrera motors staat nu een 997 cabrio in meteor met sport design ook in meteor en die velgen zijn gewoon geschift mooi in een wat donkerder kleurtje dan het standaard zilver ! Sport design velgen komen op foto wel nooit goed over vind ik, in werkelijkheid ogen ze beter.
De wagen heeft nog maar 13000 km en kost toch maar 70% van de oorspronkelijk prijs !! Daarenboven een directiewagen van Porsche AG en dus geen demo- of testwagen geweest...
Wordt vervolgd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKlopt het dat dat ophalen aan de fabriek met rondleiding enzo enkel beschikbaar is voor duitsers?
edit: heb het net gecheckt en idd, bij de car configurator op de Porsche website heb je bij Opties de Factory collection option:
Our factory collection programme allows you to collect your Porsche directly from our factory in Zuffenhausen, Germany and includes a range of services including transport, hotel reservations and a factory tour.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNope. Als ik al zo eentje zou zoeken, tweedehands haast niet te vinden !
Daarenboven heb ik ondervonden dat PASM met zijn zachtere afstelling beter past bij onze wegen. Met een 997 S die ik eens testte kon ik veel vlotter en alvast met meer vertrouwen de bochten invliegen op redelijk slecht wegdek.
Mijn 996 met (verlaagd) turbo-onderstel doet het daar niet zo goed. De 997 -20mm is natuurlijk beter maar blijkt ook niet ideaal te zijn op minder goed wegdek.
Wat de klachten over het vagere stuurgevoel van de PASM betreft, moet ik zeggen dat ik dat zo niet ervaarde. Integendeel gaf de 997 C4 (dus zonder PASM) mij eerder een vager stuurgevoel...
Nu, 't is een basaltzwarte en er zitten sportdesignvelgen op. Ik zou die nadien laten spuiten in titanium of meteorgrijs kleurtje, bij carrera motors staat nu een 997 cabrio in meteor met sport design ook in meteor en die velgen zijn gewoon geschift mooi in een wat donkerder kleurtje dan het standaard zilver ! Sport design velgen komen op foto wel nooit goed over vind ik, in werkelijkheid ogen ze beter.
De wagen heeft nog maar 13000 km en kost toch maar 70% van de oorspronkelijk prijs !! Daarenboven een directiewagen van Porsche AG en dus geen demo- of testwagen geweest...
Wordt vervolgd.
Klinkt geweldig!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenNope. Als ik al zo eentje zou zoeken, tweedehands haast niet te vinden !
Comment
Comment