Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Let wel, ik heb zelf ook mijn 4S van een particulier gekocht, maar na veel verhalen zou ik dat niet meer durven, ook al heb ik zelf geen problemen gekend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten*kuch* oei wat doe ik nu *kuch* klik *kuch*
In feite wou ik een GT3, maar ik ben er van afgestapt omdat ik daar veel te weinig mee zou kunnen rijden owv de te beperkte bodemvrijheid. Ik heb gekozen voor een 997S, een 4S was ook mogelijk geweest maar deze S is full option en zo kom je ze zelden tegen
Mijn handtekening staat onder het contract, ik wacht nog op een exemplaartje van de verkoper maar in feite is de deal dus rond !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk wil een linkje zien, Tuur !
Dit is 'm :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtenmoet lukken, zelfde model+kleur+velgen. Nee, zoals gezegd leunt PASM beter aan bij het dagelijkse (stevige) gebruik.
In feite wou ik een GT3, maar ik ben er van afgestapt omdat ik daar veel te weinig mee zou kunnen rijden owv de te beperkte bodemvrijheid. Ik heb gekozen voor een 997S, een 4S was ook mogelijk geweest maar deze S is full option en zo kom je ze zelden tegen
Mijn handtekening staat onder het contract, ik wacht nog op een exemplaartje van de verkoper maar in feite is de deal dus rond !
Ik was ook verschoten dat ik zo snel op een -20mm stootte, ze zijn idd. moeilijk te vinden, en ik had gedacht dat ze wat minder zouden staan dan de PASM'kes, blijkbaar niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenBeste, betreft het hier een 991t-look van '85? dan zou het wel es m'n eerste P kunnen
zijn. Weet jij meer over de wagen?Actuele eigenaar ed?
Het zou leuk zijn die nog eens terug te zien.
Gr, JP
Maar wel van 1985.
En de actuele eigenaar (als in: de persoon die er mee rijdt) ben ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Porsche addict Bekijk BerichtenVolgens mij is die rondleiding een optie die je kan kiezen bij het samenstellen van je Porsche.
edit: heb het net gecheckt en idd, bij de car configurator op de Porsche website heb je bij Opties de Factory collection option:
Our factory collection programme allows you to collect your Porsche directly from our factory in Zuffenhausen, Germany and includes a range of services including transport, hotel reservations and a factory tour.
Mij lijkt dat bullshit.
Dat was mijn vraag. Dat dat in het boekje staat weet ik, want we hebben het nagevraagd bij de garage om dat te doen als de Cayenne opgehaald moet worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBah, jullie weten toch al genoeg ?
Maar ik wil een gedetailleerde optielijst !! Piccies van 't interieur !!
Comment
Comment