Wat een dikke Porsche , maar ver van de mooiste imho.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichtenmoet lukken, zelfde model+kleur+velgen. Nee, zoals gezegd leunt PASM beter aan bij het dagelijkse (stevige) gebruik.
In feite wou ik een GT3, maar ik ben er van afgestapt omdat ik daar veel te weinig mee zou kunnen rijden owv de te beperkte bodemvrijheid. Ik heb gekozen voor een 997S, een 4S was ook mogelijk geweest maar deze S is full option en zo kom je ze zelden tegen
Mijn handtekening staat onder het contract, ik wacht nog op een exemplaartje van de verkoper maar in feite is de deal dus rond !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBah, jullie weten toch al genoeg ?
Dit is 'm :
Prachtige kleur en de Sport Design velgen zijn mn favoriete velgen, direct gevolgd door de Carrera Sport velgen.
Persoonlijk zou ik de Sport Design velgen die er bij u dan zullen onderzitten niet laten poedercoaten of eender wat, vind ik dan weer knapper staan bij de Sport Design's.
En wat me ook opvalt is dat het Porsche logo in kleur is, prachtig detail ook!!
Damn, de 997 heeft toch zo een prachtig tijdloos design, dit word 1 van de allerschoonste wagens van heel het forum, gegarandeerd.
En wat is de interieurkleur? Volleder?
En indien niemand tijd zou hebben om u te vergezellen, ik heb eind augustus verlof, dus wil met veel plezier u anders vergezellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOnlangs deze tegengekomen:
Comment
-
Mijn 996 is dus te koop : raak ik 'm niet kwijt tegen september, dan kan ik hem overlaten aan een handelaar. Maar liever particulier, dan hou ik er meer aan over.
Interieur van de nieuwe is volledig natuurleder donkergrijs met als extra middentunnel leder en "opgevuld" sportstuur. Dan nog de edelstaal instaplijsten. Alle andere opties zijn functioneel (en zo moet het ook).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMijn 996 is dus te koop : raak ik 'm niet kwijt tegen september, dan kan ik hem overlaten aan een handelaar. Maar liever particulier, dan hou ik er meer aan over.
Interieur van de nieuwe is volledig natuurleder donkergrijs met als extra middentunnel leder en "opgevuld" sportstuur. Dan nog de edelstaal instaplijsten. Alle andere opties zijn functioneel (en zo moet het ook).
Dus je hebt de Leistungssteigerung?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMijn 996 is dus te koop : raak ik 'm niet kwijt tegen september, dan kan ik hem overlaten aan een handelaar. Maar liever particulier, dan hou ik er meer aan over.
Mvg Audi S8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenFunctioneel?
Dus je hebt de Leistungssteigerung?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOnlangs deze tegengekomen:
OH
MY
GOD
LEKKER!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bekijk BerichtenSchitterende wagen Tuur bo. Gefeliciteerd!
>>
Check even wat Porsche klaarhad voor een aantal Greenpeace demonstranten (bron autoweek.nl):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenZalig Eat that treehuggers.
De groenen moeten maar eens leren dat ze met kennis van zaken moeten handelen, en niet op basis van wat ze denken. De gezichten van die mannen moeten wel zalig geweest zijn, toen ze daar aankwamen. Daar stonden ze dan: lekker voor schut. Het zal ze leren. Nah!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenModekleuren, bah !
da wit op dien targa is geen MODEkleurke hé
dat is altijd al veelgebruikt bij den targa
onze pa had zo'n 964
(en viel in de smaak bij de nederlandse politie,
die bij 170+ gewoon even met de hand het "slow down" teken deed en doorreed
met dezelfde wagen, uitgez. een blauw lampje)
Comment
Comment