Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heerlijk! Alvast gefeliciteerd. Is dat je daily dan of heb je hiernaast dan nog iets anders staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Yep, agreement signed and deposit paid. Nu nog effe gaan halen bij den Duits. Is voor de komende weken, ten laatste 20 september...

Zeer mooi, ik zou op de velgen na dezelfde gekocht hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Heerlijk! Alvast gefeliciteerd. Is dat je daily dan of heb je hiernaast dan nog iets anders staan?
        Is daily, maar ik wissel geregeld af met mijn E46 330d touring, doe ik nu ook met de 996 4S. Jaarkilometers zijn ong. 50/50.

Comment

• aha, eentje met pse eronder, geeft een prachtig soundje! En dat basalt in combinatie met de sport designs en rode remklauwen is zeer mooi!

En standaard houden of ook terug een spoilerset erop? Liever niet mss?
          (btw, ik ken je van porscheforum.nl..)

veel plezier ermee..

Comment

• zalige turbo S

The very first 1997 Turbo S Built specially for Jerry Seinfeld. The only one produced in Turquoise Blue, 424 H.P., All-Wheel Drive, Full Leather, Sport Seats, Heated Seats, Carbon Fiber Dash / Door Panels / Shifter/Brake, Carbon Fiber/Leather Steering Wheel, Yellow Seat Belts/Calipers, Leather Parking Brake Tray, Factory Cell Phone with Special Console, Self Dimming Mirrors, Air Freight from Porsche AG, Books, Records, Complete History...

Comment

• Onze Jerry heeft smaak..

Comment

• Jerry is een serieuze porsche verzamelaar naar het schijnt

Comment

• Enkele beauties aan de Nring

Een extreem track-gerichte Manthey GT3

Nieuwe Turbo Cab

Schitterende 993 TT, met kuipjes

Comment

• Dan toch liever een witte met zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                      Jerry is een serieuze porsche verzamelaar naar het schijnt
                      Hij heeft er een 50-tal waaronder een 550 Spyder en een 959, lekker!

Comment

• Hier nog eens even vragen.

Het gaat over deze wagen. Die spoiler, is da aftermarket? Kan die er makkelijk af?

Alvast bedankt.

Comment

• Proficiat, Tuur! Leuke OEM-velgen ook. Bij mijn weten zowat de knapste velgen die je tegenwoordig bij Porsche kan krijgen.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja, je moet een nieuwe achterklep zoeken zonder spoiler

En die velgne moeten er ook vanonder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                              Ja, je moet een nieuwe achterklep zoeken zonder spoiler

En die velgne moeten er ook vanonder!

Mmmm, tis dus ni zo, da je die spoiler over da ding schuift da omhoog komt bij ...km/h? Is da echt het hele kofferdeksel da moet vervangen worden? Is da makkelijk te vinden? Duur? Sorry, ben een echte Porsche leek.

Comment

• Oh Tuur!

Gisteren nog een Basalt Carrera S met zwarte SportDesigns gezien!

That's the way to go! (of titanium) Echt lekker!

Comment

• Gisteren een vette porsche gezien

GT3? met carbon spoiler, techart velgen en zwarte (carbon?) spiegels

Comment

• GT3 mk1

Comment

• Zeker ? Spoiler is alvast van een Mk II.

Maar ik heb mijn bedenkingen, de zijskirts lijken mij geen GT3 exemplaren te zijn. Dit is een echte :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                        Gisteren een vette porsche gezien

GT3? met carbon spoiler, techart velgen en zwarte (carbon?) spiegels
                                        Ik vrees van niet...

Als het al een GT3 zou zijn, dan is't een mkI met een mkII spoiler op, z'n remklauwen lijken mij ook zwart te zijn op die foto, al kan dar gezichtsbedrog zijn..

Ik gok dat het een poser is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Binnenkort...

Proficiat !!! PSE
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X