Heerlijk! Alvast gefeliciteerd. Is dat je daily dan of heb je hiernaast dan nog iets anders staan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenYep, agreement signed and deposit paid. Nu nog effe gaan halen bij den Duits. Is voor de komende weken, ten laatste 20 september...
Zeer mooi, ik zou op de velgen na dezelfde gekocht hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeerlijk! Alvast gefeliciteerd. Is dat je daily dan of heb je hiernaast dan nog iets anders staan?
Comment
-
aha, eentje met pse eronder, geeft een prachtig soundje! En dat basalt in combinatie met de sport designs en rode remklauwen is zeer mooi!
En standaard houden of ook terug een spoilerset erop? Liever niet mss?
(btw, ik ken je van porscheforum.nl..)
veel plezier ermee..
Comment
-
zalige turbo S
The very first 1997 Turbo S Built specially for Jerry Seinfeld. The only one produced in Turquoise Blue, 424 H.P., All-Wheel Drive, Full Leather, Sport Seats, Heated Seats, Carbon Fiber Dash / Door Panels / Shifter/Brake, Carbon Fiber/Leather Steering Wheel, Yellow Seat Belts/Calipers, Leather Parking Brake Tray, Factory Cell Phone with Special Console, Self Dimming Mirrors, Air Freight from Porsche AG, Books, Records, Complete History...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenJerry is een serieuze porsche verzamelaar naar het schijnt
Comment
-
Proficiat, Tuur! Leuke OEM-velgen ook. Bij mijn weten zowat de knapste velgen die je tegenwoordig bij Porsche kan krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenJa, je moet een nieuwe achterklep zoeken zonder spoiler
En die velgne moeten er ook vanonder!
Mmmm, tis dus ni zo, da je die spoiler over da ding schuift da omhoog komt bij ...km/h? Is da echt het hele kofferdeksel da moet vervangen worden? Is da makkelijk te vinden? Duur? Sorry, ben een echte Porsche leek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenGisteren een vette porsche gezien
GT3? met carbon spoiler, techart velgen en zwarte (carbon?) spiegels
Als het al een GT3 zou zijn, dan is't een mkI met een mkII spoiler op, z'n remklauwen lijken mij ook zwart te zijn op die foto, al kan dar gezichtsbedrog zijn..
Ik gok dat het een poser is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBinnenkort...
Proficiat !!! PSE1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment