Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Tuur: Idd, zo maar dan zonder die ring in alu-kleur... Stond echt super, die Sportdesigns ogen op zich wat minder sportief, en dat verdwijnt volledig als je die velgen een ander kleurtje geeft, IMO
dit is volgens mij een echte fabrieks-spoiler,
die zie je wel vaker op Porsches uit die periode,
die zou ik laten zitten,
de velgen passen echter niet, namaak en nog in de verkeerde maat
maar je kan beter doorsparen tot je een 964/993 kan kopen
Ik heb ni gezegd dat ik er ene ga kopen, maar ik moet zeggen dat ik me wel aangetrokken begin te voelen tov Porsche. Langs de andere kant, ik ben m'n wagen nog ni moe. De madam daarentegen. Maar die zou liever een Boxster hebben.... Dilemma...
en amaai zeg,
't lijkt wel alsof er een boot vol met seventies 911 2.2 naar belgie gekomen is,
staan overal van die amerikaanse te koop, zelfs bij beerens
Is da echt zo? Maar die 2.5 is fiscaal wel voordeliger want de 2.7 heeft meer dan 211pk, dus hogere biv. En hij is amper sneller. Hadden die 25.5's daar allemaal last van?
en amaai zeg,
't lijkt wel alsof er een boot vol met seventies 911 2.2 naar belgie gekomen is,
staan overal van die amerikaanse te koop, zelfs bij beerens
Zitten er gifgroene bij voor rond de 15000 Euro en minder dan 200000 km?
We zien wel, als ze mij standaard goed bevallen laat ik ze wellicht zoals ze zijn.
Zulke bedoel je dus :
Ook lekker
Oh hemel, zwarte sport designs met dat randje is Zaaaaaaaaalig, en die rode klauwen eronder, maakt je wagen echt zoveel mooier/origineeler!
Dit zou ik overwegen!
Comment