Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenIs da echt zo? Maar die 2.5 is fiscaal wel voordeliger want de 2.7 heeft meer dan 211pk, dus hogere biv. En hij is amper sneller. Hadden die 25.5's daar allemaal last van?
@KC: nog niet gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenvan de 2.7 zijn er ook fiscaal-vriendelijke (zelfs nieuwe)
Ja just, die hebben 'maar' 211pk zeker? Ik moet eerlijk zeggen, ik heb er gisteren 2 zien rijden, en vind 'em eigelijk ook ni lelijk.
Comment
-
Porsche met caravan, geen PS
Het is vakantietijd, dus de caravans zijn uit de stalling gehaald en achter de auto gekoppeld. Vaak verloopt deze plotselinge verschijning van sleurhutten probleemloos, soms leidt het tot nare ongelukken, en soms leidt het tot onmogelijke combinaties. Van dat laatste houden wij wel, dus naast de serie fietsenrekjes komen we af en toe met auto’s […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMisschien heeft 'ie de 3.8 X51 Dethleffs-conversie gedaan waarbij de motor vooraan geplaatst wordt...
Zalig !!!
Link??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk begrijp het ook niet, hoe kan die haak nu aan het sjassy verbonden zijn als de motor ertussen zit?
Misschien heeft 'ie de 3.8 X51 Dethleffs-conversie gedaan waarbij de motor vooraan geplaatst wordt...
Ach, als je graag de vrijheid van een caravan hebt en een 911 hebt, mag je dat gerust combineren. En een caravan kost ook een hoop geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZalig !!!
Link??Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenEcht? Dan heb je een normale sportwagen, waarom zou je dat doen?
Ach, als je graag de vrijheid van een caravan hebt en een 911 hebt, mag je dat gerust combineren. En een caravan kost ook een hoop geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtenhallo mannen
Sorry voor de off-topic,
maar wat is er in België te krijgen qua anti-steenslag folies voor 997's?
(en waar )
danke schön!
Verder kom ik Ventureshield vaak tegen en zij beweren "Dealer Installer Oppurtunities available Worldwide"
www.ventureshield.com
Voor wanneer is't?
Comment
-
Sorry voor de off-topic,
(en waar )
danke schön!
Reken wel op ongeveer 1400 voor voorzijde, spiegels en klein stukje van de zijkanten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtenpfff zwijgt stil, tussen november en februari...
Stalen zenuwen lijken me geen overbodige luxe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenEuhm mag die wel trekken ?
Sorry voor de off-topic,
(en waar )
danke schön!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment