I stand corrected !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Speciale editie Porsche Cayman S
Porsche brengt een gelimiteerde editie van de Cayman S op de markt. Het is een hommage aan de “Chronographen 1”, een horloge dat 35 jaar geleden door Ferdinand Alexander Porsche is ontworpen.
Porsche heeft geprobeerd de vormgeving van de Chronographen 1 in het design van de Cayman te integreren. De auto is alleen leverbaar in het zwart en ook in het interieur heerst zwart leder en alcantara. Het instrumentarium heeft de zelfde layout als het horloge. In de hoofdsteunen is het Porsche-logo gestanst. Van deze Cayman worden 777 exemplaren gebouwd.
De Porsche Cayman ‘Porsche Design Edition 1’ ligt een centimeter dichter bij het asfalt dan een standaard Cayman S. Het speciale model staat op 19 inch wielen en het PASM-systeem, waarmee de vering en demping kunnen worden geregeld, is standaard. In de Porsche Design Studio, waar 35 jaar geleden de Chronograph 1 als eerste product vandaan kwam zijn voor dit model een speciale aktentas, chronograaf ‘Flat Six’, zakmes, horloge, pen en sleutelhanger ontworpen. Alles in het zwart, natuurlijk.
De Porsche Cayman S Chronographen 1 gaat in Nederland 96.000 euro kosten. Dat is inclusief aktentas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenIs de sticker in het midden ook standaard inbegrepen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenhet jammer-maar-mislukt gehalte bij dat geel getuned ding vind ik wel heel groot, die neus , ik zal eens het goede voorbeeld van porsche geven:
[IMG][URL]http://www.autogespot.com/files/13_08_2007/c214748364813082007205103_2.jpg[/IMG]
Ideale plaat tegen de flitsboetes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtendaar had ik ook al aan gedacht toen ik een arabische GT3 RS zag, hoe zit dat eigenlijk als die in België geflitst worden vraag ik me af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
kdenk nie dat er zoveel sjeiks hier komen rondtoeren hoor
in Parijs & Monaco komt ge ze toch tegen, dus waarom zou je ze niet in Brussel, Antwerpen of Knokke tegen komen
Comment
-
men "testdrive" van gisteren die lichtelijk int water is gevallen sinds toen we aant scouten waren er een of andere bompa op ons ingereden is
dus tegen de tijd dat de state trooper er was & alles had opgeschreven waren we nogal aan de late kant en konden we juist de wagen nog maar even naar beten nemen voor een paar shots op tripod
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenmen "testdrive" van gisteren die lichtelijk int water is gevallen sinds toen we aant scouten waren er een of andere bompa op ons ingereden is
dus tegen de tijd dat de state trooper er was & alles had opgeschreven waren we nogal aan de late kant en konden we juist de wagen nog maar even naar beten nemen voor een paar shots op tripod
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenbwa, kweetnie
in Parijs & Monaco komt ge ze toch tegen, dus waarom zou je ze niet in Brussel, Antwerpen of Knokke tegen komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenidd, Antwerpen, de diamantairsbuurt, daar zitten er wel wat denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZeker, je ziet veel Arabische nummerplaten van islamitische sjeiks in de jodenbuurt...
Comment
Comment