Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
    Welke tuner was dit ook alweer?

ondanks dat het tuning is , om in te bijten
    alhoewel enkel de velgen en de verlaging al goed is voor mij, wat voor velgen zijn het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
      ondanks dat het tuning is , om in te bijten
      alhoewel enkel de velgen en de verlaging al goed is voor mij, wat voor velgen zijn het?
      Champion Motorsport

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Champion Motorsport
          ik heb het over de Turbo hè, aangezien die GT3 op de vorige pagina 'champion motorsport' velgen heeft.
          en als jij het ook over de Turbo had, welke type velg van Champion Motorsport zijn ze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
            ik heb het over de Turbo hè, aangezien die GT3 op de vorige pagina 'champion motorsport' velgen heeft.
            en als jij het ook over de Turbo had, welke type velg van Champion Motorsport zijn ze?
            Blader gerust eens de site www.championmotorsport.com door...

Comment

• hey porkster, maak me eens duidelijk wat er zo speciaal is aan manthey. als je daar zin in hebt.

Comment

• Ik wil niks zeggen maar die Amerikanen hebben smaak.

Comment

• 356

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                    Ik wil niks zeggen maar die Amerikanen hebben smaak.
                    Dat bedrijf is de uitzondering op de regel

Comment

• Zo prachtig mooi, bovenstaande 356 Carrera

Een 2000 GS wil ik ooit nog hebben, dat geluid van de motor en koelturbine is fantastisch mooi!

Comment

• Gelimiteerde uitgave Porsche Cayman

Porsche heeft een speciale editie van de Cayman bedacht. En omdat daarvoor best rond een thema gewerkt wordt, heeft het merk de Chronographen 1 opgediept. Een horloge dat 35 jaar geleden door Ferdinant Porsche werd getekend. Dat was zwart en deze speciale Cayman - Porsche Design Edition 1 geheten - is dat dus ook. Zowel vanbinnen waar leder en Alcantara worden gebruikt, als aan de buitenzijde waar de zwarte koetswerkkleur gecombineerd wordt met een specifieke striping in dezelfde tint.

Andere opsmuk voor het model omvat donker gepolijste 19-duims velgen, een met 1cm verlaagde ophanging en een speciale reiskit met onder meer een aktentas en -uiteraard- een horloge. Porsche bouwt exact 777 stuks, die allen genummerd zijn.

Alles over je volgende auto. Prijzen, nieuws, tests, verbruik over nieuwe auto’s. Tonnen achtergrondinformatie.

Comment

• Comment

• Comment

• wat meer over die prachtige Turbo

Comment

• Deze wou ik nog even posten, want dit vind ik echt wel iel ferm

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    tiswel interessant veel allemaal vree ik maar er van versta ni te. herhalOn?
                                    tja, mijn schuld het was hier toen nog maar 6 uur in de ochtend

tja, ik was de regio aant scouten voor een plekje om een shoot te doen met die 959 toen er een bompa op onze rental is ingereden, dus over de 2 uur op nen state trooper moeten wachten voor een police report
                                    dus toen had ik nog steeds niets gevonden, was het nogal aan de late kant en kon ik de wagen niet meer meenemen, dus maar wa shots genomen bij de deur van Canepa Design

Comment

• @ Cayenne; die Cayman met Techart velgen is inderdaad echt een ferme wagen!
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                                        Heeft iemand ervaring bij Verellen?

Ben namelijk aan het kijken voor een GT3...

Heel juiste, stricte dealer, vrienden die daar hun wagen besteld hebben nooit over horen klagen!
                                        Enige klachten die ik weet, is van oudere Porsches, dat hun eigenaars zich daar niet welkom voelden,
                                        maar dit is ook erg subjectief.. Wij hadden in juni een aanvraag gedaan voor een allocatie voor een
                                        997 GT3 en toen was de eerste levering Januari08.
                                        Wil je voldoende uitleg, bel even of er een salespersoon vrij is zodat je geen uren moet wachten, want
                                        er kan wel eens wat volk rondlopen! That's it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          NOT !!!!

Fountainblue = schitterend. Allez, als 't die kleur is, toch. Twee jaar geleden stond er een fountainblue 997 cabrio met SportDesign velgen in koetswerkkleur, het hele interieur in een soort perkament-kleurig leder met lichtblauwe stikking. Prachtig...

En ook dat azzuro = magnifiek.

Subliém mooie kleuren... en bovenal is 't 'es wat anders dan telkens maar opnieuw dat zwart.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          heb je het op dat bleekste blauw op die Turbo?? indien ja: uberzalige kleur
                                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Jot. turbo = fountain blue, en Boxster = azzurro

Ik zou er toch bijna geld durven op zetten dat die turbo Arktiszilver is
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X