Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nope, staat op de site van porsche. (Porsche.de, bij het exclusive-gedeelte)
En dit vind ik een heel mooie gt3 + geslaagde foto
Idd., maar twee dingsjes storen mij... Als je dan toch zo'n gekleurde ring rond je velg doet (op zich niet verkeerd IMO), doe het dan met een kleur die elders in je wagen terugkomt (i.e. geel...), toch niet in een uit de lucht gegrepen kleur...
En die gekleurde Porsche schildjes in de centercaps vind ik misstaan op GT3's, die hebben een te "chique" look voor een GT3, op een Targa 4(S) vind ik ze super staan, op een GT3 veel minder...
Een niet-functionele diffusor (tenzij die beginnende tuner reeds met windtunnels werkt, wat ik betwijfel)
Achterruitwisser
Bumperettes (akkoord daar hebben ze niet te kiezen)
Velgen die net niet zo mooi zijn als de Mantheys
Gekunstelde achtervleugel, geen mooie pasvorm
Toegegeven, mooie rijhoogte...
Standaard *brok* uitlaatsierstukjes
Neem een standaard zwarte Turbo, zet er zwarte Manthey 19" op, passeer langs Bilstein, passeer langs Europipe (en langs Cargraphic voor deze sierstukjes, laat ze in zwart uitvoeren), tik bij Carnewal twee GT3 carbon zetels op de kop, et voila...
Als je commentaar wil geven, zorg dan dat je geïnformeerd bent. Anders kom je hypocriet over.
- De diffusor is functioneel en getest in de windtunnel. Op 6speedonline.com vind je foto's van in de windtunnel (incl technische uitleg)
- Standaard Porsche
- Standaard Porsche
- Smaak is subjectief
- Gebaseerd op een foto, doe jij uitspraken over pasvorm? En dan nog wel op een zwarte auto.
Je hebt dus GEEN enkel punt, buiten het feit dat jij het niet mooi vindt, wat jouw subjectieve mening is. Daar kan ik begrip voor opbrengen. Je poging om je mening te staven, vind ik hypocriet. En zoals ik net aangeduid heb, verkeerd.
Ik vind persoonlijk dat er ook mooiere aftermarket dingen verkrijgbaar zijn op de markt. Da's mijn subjectieve mening.
No offence, maar als je dan toch nood hebt aan zelfbevestiging, doe het dan goed.
Een niet-functionele diffusor (tenzij die beginnende tuner reeds met windtunnels werkt, wat ik betwijfel)
Achterruitwisser
Bumperettes (akkoord daar hebben ze niet te kiezen)
Velgen die net niet zo mooi zijn als de Mantheys
Gekunstelde achtervleugel, geen mooie pasvorm
Toegegeven, mooie rijhoogte...
Standaard *brok* uitlaatsierstukjes
Neem een standaard zwarte Turbo, zet er zwarte Manthey 19" op, passeer langs Bilstein, passeer langs Europipe (en langs Cargraphic voor deze sierstukjes, laat ze in zwart uitvoeren), tik bij Carnewal twee GT3 carbon zetels op de kop, et voila...
Die heb ik vorig jaar gezien in Las Vegas ... auto heeft echt een speciale uitstraling, moeilijk uit te leggen. Combinatie kleur, velgen, remmen, striping, ... alles past zo ongelooflijk goed.
Je hebt dus GEEN enkel punt, buiten het feit dat jij het niet mooi vindt, wat jouw subjectieve mening is. Daar kan ik begrip voor opbrengen. Je poging om je mening te staven, vind ik hypocriet. En zoals ik net aangeduid heb, verkeerd.
Je komt een beetje pretentieus over. Hij legt toch gewoon uit wat hij er niet mooi aan vindt?
Overigens, ik ga akkoord met Porker over de achterruitenwissers. Die moet je als optie bestellen bij Porsche en passen totaal niet op zo'n getunede kar.
Over de uitlaatsierstukjes zeg je niets.
De achterruitenwisser is standaard Porsche. Misschien vindt de eigenaar dat wel nuttig. Heeft niks te maken met de tuner.
De uitlaten zijn standaard Porsche, dat zegt Porker zelf ook. Das een (terechte) commentaar op Porsche (ik vind ze ook maar niks) en heeft opnieuw niks te maken met de tuner.
Je komt een beetje pretentieus over. Hij legt toch gewoon uit wat hij er niet mooi aan vindt?
Overigens, ik ga akkoord met Porker over de achterruitenwissers. Die moet je als optie bestellen bij Porsche en passen totaal niet op zo'n getunede kar.
Over de uitlaatsierstukjes zeg je niets.
Als je commentaar wil geven, zorg dan dat je geïnformeerd bent. Anders kom je hypocriet over.
- De diffusor is functioneel en getest in de windtunnel. Op 6speedonline.com vind je foto's van in de windtunnel (incl technische uitleg)
- Standaard Porsche
- Standaard Porsche
- Smaak is subjectief
- Gebaseerd op een foto, doe jij uitspraken over pasvorm? En dan nog wel op een zwarte auto.
Ik vind persoonlijk dat er ook mooiere aftermarket dingen verkrijgbaar zijn op de markt. Da's mijn subjectieve mening.
No offence, maar als je dan toch nood hebt aan zelfbevestiging, doe het dan goed.
IK zei dat ik het gebruik van een windtunnel betwijfelde, ik heb nergens gezegd dat het niet kon. Hypocrisie heeft trouwens weinig te maken met het "ongeïnformeerd je mening opdringen"...
Nu, ik heb die foto's op 6speedonline (niet meteen de referentie als het op functionele tuning aankomt) inderdaad niet gezien, en als ik ze gezien had, dan zou ik nog steeds betwijfelen of die diffusor nut heeft (buiten het esthetische).
Immers, het nut van een diffusor is in principe dat 'ie spoilers overbodig maakt omdat ze de auto aan het wegdek "zuigen", bizar om dan een creatie te zien die EN een functionele diffusor heeft EN een joekel van een aftermarket spoiler, aerodynamisch verantwoord...
Natuurlijk gaat Werks Tuning of eender welke tuner beweren dat zijn producten uitvoerig getest zijn, en nuttig zijn, je zou een redelijk belabberd verkoper zijn als je dat niet deed..
Wat die pasvorm betreft, ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt, ik doelde niet op het feit of 'ie al dan niet nauw aansluit op het originele onderspoilertje, maar dat ze gewoon niet "in mekaar" passen, het ene is een vloeiend design, het andere een hoekig dat er echt OP lijkt te liggen, dat bedoelde ik verkeerdelijk met "pasvorm".
Wat de rest betreft, nergens heb ik toch beweerd dat een achterruitwisser, bumperetts (in NA) niet OEM Porsche zijn?
Of beweerd dat mijn smaak objectief is?
Ik stelde gewoon in vraag waarom die Porsche zo geweldig bevonden werd...
De achterruitenwisser is standaard Porsche. Misschien vindt de eigenaar dat wel nuttig. Heeft niks te maken met de tuner.
De uitlaten zijn standaard Porsche, dat zegt Porker zelf ook. Das een (terechte) commentaar op Porsche (ik vind ze ook maar niks) en heeft opnieuw niks te maken met de tuner.
Is de eigenaar niet de tuner in dit geval? Ik DENK van wel...
Een uitlaatsierstuk is een van de eerste aanpassingen die een tuner doet aan een wagen, daarmee dat ik het jammer vind dat ze gewoon de standaardpijpjes hebben behouden.
Ik vind die achterruitenwisser en uitlaten ook maar niks hoor ... maar opnieuw, dat heeft niks te maken met de tuner. Maar ze moeten het ergens op monteren
Ik heb beetje detail foto's opgezocht van Werks 1 Composites:
Ze hebben ook airbox voor de Turbo:
Klant met voorlip:
Windtunnel:
(er was iemand op 6speed, die zei dat het nogal gephotoshopped leek (+ vloer niet "uniform"), maar het blijkt echt te zijn, alleen vind ik de technische uitleg niet meer, alleen de fan zou achter die "mesh" zitten ..)
Voor de duidelijkheid: buiten de diffusor vind ik het ook niet bijzonder mooi, al vind ik het geheel wel bangelijk. (maar ik zou het nooit kopen)
Comment