Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Jij kan snel foto's digitaliseren ik neem je in dienst om m'n archief te digitaliseren denk ik zo

wat die 928 betreft: vind ik eerlijk gezegd echt niet mooi met die bodykit

Comment

• Met de andere Strosek wielen is het 1000 keer beter. De bovenstaande wielen zijn lelijk.

Comment

• miami vice tijd , i love it ...

Comment

• 't Wordt eigenlijk dik tijd dat Porsche de 928 laat herleven. Voor mij is zo'n 928 GTS ook een férme droombak, vooral omdat ik kan dromen van de vele vele uren die 'k er m'n broekjes in versleten heb (allez, om correct te zijn, 'n GT dan).

Dát zou Porsche staan, iets als de nieuwe Maserati Granturismo, met 4 comfortabele zitplaatsen, een potente V8 in 't vooronder, en een sportief-comfortabele afstelling.

Comment

• En dat Panamisera gedoe schrappen dus. Je ziet nu al dat 't een gedrocht wordt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                't Wordt eigenlijk dik tijd dat Porsche de 928 laat herleven. Voor mij is zo'n 928 GTS ook een férme droombak, vooral omdat ik kan dromen van de vele vele uren die 'k er m'n broekjes in versleten heb (allez, om correct te zijn, 'n GT dan).

Dát zou Porsche staan, iets als de nieuwe Maserati Granturismo, met 4 comfortabele zitplaatsen, een potente V8 in 't vooronder, en een sportief-comfortabele afstelling.

En maar er gerust nog een CS variant van ook!

Er is wel sprake van een "Panamera GT", maar gezien de spuuglelijkheid van het object waaraan 'ie z'n naam dankt, vrees ik ervoor of dat hetgeen is waarover we hier nu luidop dromen...

Een modern-day interpretatie van een 928, jezus dat moet brokken maken!

Comment

• Ow!

Check de Duitse Porsche CC !! Er is een "Aero kit Turbo" bijgekomen. Rauw.

Comment

• On my way!

Comment

• Bon dat werkt hier niet naar behoren... foto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Bon dat werkt hier niet naar behoren... foto?

ZONDER

MET
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ow!

Check de Duitse Porsche CC !! Er is een "Aero kit Turbo" bijgekomen. Rauw.
                          Dawazaleffe
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Foto's van die cobaltblauw turbo met GT3-velgen gezocht !!!!

Comment

Foto's van die cobaltblauw turbo met GT3-velgen gezocht !!!!
                              Tweeling:

3 topics gevuld met foto's:
                              997 Turbo / GT2 - Artistic portrayal of my Cobalt 997TT - An artistic portrayal of my Cobalt beauty (with a special guest) Profile shot http://jasontang.virtuality.org/albums/997tt-portraits/profile.sized.jpg Wide Load http://jasontang.virtuality.org/albums/997tt-portraits/butt.sized.jpg Menacing look...

997 Turbo / GT2 - Day time shots of my Cobalt blue 997TT - Today turned out to be a beautiful day so I couldn't resist taking some more pictures of my Cobalt blue Turbo. Enjoy http://jasontang.virtuality.org/albums/997tt-portraits/DSC0001_03.sized.jpg...

997 Turbo / GT2 - Night time shots of my Cobalt blue 997TT - Taking advantage of the brief dry spell earlier tonight I took some pictures of my newly cleaned Turbo out by the industrial area in Downtown Seattle. Unfortunately shortly afterwards, I was caught in a downspill. I managed to take the rest of the pictures...

Comment

• Veeeeeeeeeeeeeeel te lekker !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                  Veeeeeeeeeeeeeeel te lekker !!!
                                  Nog niet weinig...

Thx reVel !!

Comment

• Véééééél beter dan de Turbo-velgen

Ik zou zowaar beginnen twijfelen tss een Turbo en een F430

Comment

• Misschien dat ik voor mijn 997 ook een setje GT3 velgen koop, en de sport designs gebruik voor winterbanden.

Soit, beetje voorbarig, ik heb 'm nog niet eens (nog enkele weken geduld)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Misschien dat ik voor mijn 997 ook een setje GT3 velgen koop, en de sport designs gebruik voor winterbanden.

Soit, beetje voorbarig, ik heb 'm nog niet eens (nog enkele weken geduld)
                                        Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!

Ik betaal mee!

Passen die eigenlijk zonder aanpassing op een C2S? Op C4S'en heb ik ze al gezien, en aangezien de GT3 een C4S chassis heeft...
                                        Enfin, maakt niet uit, het gaat beestig zijn

Comment

• Comment

Working...
                                          X