Zalige bak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!
Ik betaal mee!
Passen die eigenlijk zonder aanpassing op een C2S? Op C4S'en heb ik ze al gezien, en aangezien de GT3 een C4S chassis heeft...
Enfin, maakt niet uit, het gaat beestig zijn
P97 GT3 Wheels
Front : 8,5x19 ET53
Rear : 12x19 ET68
Price : 3.150 Euro/ set shipping included. Dollar Conversion
Factory wheels.
Will fit any P97C2 without spacers.
Can be installed on the P97C4/P97Turbo with the use of
17mm spacers on the rear axle.
Zonder spacers dus. Trouwens, op een C4(S) moeten bvb de carrera sport velgen ook spacers van 17mm hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVan op de site van Carnewal :
P97 GT3 Wheels
Factory wheels.
Zonder spacers dus. Trouwens, op een C4(S) moeten bvb de carrera sport velgen ook spacers van 17mm hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenAh bon? Ik dacht dat de Carrera Sport - velgen geen spacers mochten hebben, ook niet die van 5mm. Of haal je die er terug af bij technische controle?
En bij de technische controle zou 't geen probleem mogen zijn aangezien de auto OEM staat, dus zo is gehomologeerd. Maar ik wacht toch bang af tot één of andere nitwit bij de AK die dingen ziet en 'es bijdehands wil gaan doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenVan op de site van Carnewal :
P97 GT3 Wheels
Factory wheels.
Comment
-
Een GT3 in de juiste handen op de Nürburgring
(Niet letten op het incident aan de Carrousel, 't is en blijft een Italiaan )
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen GT3 in de juiste handen op de Nürburgring
(Niet letten op het incident aan de Carrousel, 't is en blijft een Italiaan )
+ YouTube Video
Ook gezien op rennteam zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenvet, zo hard rij ik ook in mijn spelletje en dat is echt op de limiet
zot!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe kan ze niet met spacers bestellen van op de optielijst, omdat de Carrera Sport velgen standaard met de bredere spacers komen achteraan.
En bij de technische controle zou 't geen probleem mogen zijn aangezien de auto OEM staat, dus zo is gehomologeerd. Maar ik wacht toch bang af tot één of andere nitwit bij de AK die dingen ziet en 'es bijdehands wil gaan doen...
Correct, wat de C4 betreft, op de C2 hebben die geen spacers nodig, al worden er doorgaans toch spacers van 5mm gemonteerd !
Bij Carrera Motors hebben ze mij ook verteld dat het aldus gehomologeerd is en dus op het gelijkvormigheidsattest zou staan, dus no problem bij de keuring denk ik.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen GT3 in de juiste handen op de Nürburgring
Zotjes! Kan ik naar blíjven kijken
Heb je meer info over de wagen?
Hij heeft full rolkooi? Uit een Cup-versie ofzo?
Banden semi-slick?
Competitieremmen, of dan toch remblokken? (karakteristieke piep)
Comment
Comment