Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel heel vreemde vormen (superlange neus, extreem hoog achterste). Zou het niet om een of andere one-off auto kunnen gaan voor product-placement in een film of zo?
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Een porsche GT komt er zowiezo naast de panamera (althans een autowereld of autogids van een dik jaar geleden). De hoge kont lijkt me wel niet echt realistisch...
Persoonlijk vind ik de laatste 997 series de beste die er is.
De GT3RS, Turbo en GT2 zijn pareltjes.
Net zozeer vind ik de Cayman S een schot in de roos.
Maar die Panamera en nu weer die GT doen mijn wenkbrauwen fronsen. Hopelijk ziet het er beter uit als de photoshops die we tot dusver gezien hebben.
Gisteren in de file een half u naast een donkerblauwe 997 4S Targa gehangen, man wat een zalige kar, als ik er ooit de poen voor heb... direct, het mag zelfs een gewone S zijn
Dat vind ik vreemd in het laatste nummer van AW, daarin testen ze een Targa 4S, maar ze schrijven overal dat het een Carrera 4S is... Misschien enkel de fotoshoot gedaan met een Targa.
Comment