Wel enorm kleine remschijven in vgl met die velgen. Dat moet vol zitten, vol zeg ik u!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenIk vind dat de omtrek van de velg oranje een oranje lijntje moet bevatten...
Heb je daar ook geen foto van DavkeG?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMja ik vind het geil. Gemballa GT750 mogen ze direct aan mij geven, wel liefst in het wit.
Ben er ooit bijna door plat gereden aan de Eiffeltoren (gumball 2005 denk ik vertrekkende vanuit Parijs?)...leukste bijna-dood-ervaring ever!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDit trekt er meer op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Vooral die eerste foto...
"Mooi", yeah right.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Vooral die eerste foto...
"Mooi", yeah right.
Da's puur persoonlijk gTa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGemballa GT750
750 PK / 6650-min
1150Nm / 3500-min
Vmax 285 km/h
0-100 km/h = 4,2 sec
Zo'een gezien in Dubai, exact dezelfde, alleen de welgen waren nog (ja, nog ) groter, in een af andere winkelcentrum midden in de nacht op de parking...
Ik moet zeggen, , indrukwekkend.
En vanbinnen blekrood leder ed.
Waar ik nog het meest van verschoten ben zijn die banden...
Bandenprofiel van een duim dik, echt geskift, moet ook niet echt comfy rijden denk ik...
Het heeft natuurlijk een eigenzinnig design, maar best wel imposant!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDa's puur persoonlijk gTa
Veel te weinig mensen kennen 't onderscheid tussen "mooi" en "indrukwekkend" of "imposant".
Indrukwekkend? Ja. Mooi? Komaaaan...
Comment
-
En bij een merk met zo'n sterk imago is 't ook soms moeilijk toe te geven dat 't niet altijd mooi is.
Bijvoorbeeld ... vind maar 'es een liefhebber voor zoiets :
996 turbo S coupé tiptronic-S met interieur in leder op staal
Dit is anderzijds nog mooier dan die Gemballa Cayukke, daar. Als je kleurenblind bent b.v., kan je dit interieur misschien nog als grijs zien en het hout als grijs hout. Kan nog doenbaar zijn.
Die Gemballa Cayukke echter, daar moet je echt vollédig blind (en niet enkel kleurenblind) voor zijn eer 't mooi wordt.
Edith zegt : dat interieur hier past nog goed bij het kleurenschema! Autowelt-blau mit Edelholz in Autowelt-orangefarben
Edith voegt er voor de duidelijkheid aan toe dat deze posts over die Gemballa géénszins op de reeds hoger geuite meningen zijn bedoeld! 'k Had die niet gelezen, en 't komt wat ongelukkig over naar LL toe. Sorry daarvoor.
Comment
-
Langs buiten echter ... Vét !
Die optionele GT3-style velgen zijn zoooo zalig (vind ik).
En als je ziet hoe knap de 997 turbo staat met GT3-velgen ... hopelijk brengt Porsche wederom zo'n optie voor de turbo. Bij de 996 had de GT2 trouwens turbo-velgen, nu heeft de 997 GT2 de GT3-velgen zowiezo al.
Comment
-
Porsche 996 turbo S
- manueel geschakeld
- GT-zilver
- zwart leder
- sportkuipjes
- alu-look middenconsole
- rode gordels
- GT3-velgen
- Panamerica-rolbeugel
- PCCB
Wat heb je nog meer nodig?
15.000 km, 100.000 EUR
Dit anytime boven 'n jong tweedehandse 997 Carrera 4S ...
... denk ik. Niet zeker eigenlijk.
Comment
Comment