Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Dat vind ik nu eens BAH!

En ook niet echt z'n sportief stuur...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
        Dat vind ik nu eens BAH!

En ook niet echt z'n sportief stuur...
        Idem.

Die stuurtjes sierden nochtans de meeste Porsches van die tijd.

Comment

• Comment

Turbo S

Comment

No offence, maar ... toch niet.

Veel te weinig mensen kennen 't onderscheid tussen "mooi" en "indrukwekkend" of "imposant".

Indrukwekkend? Ja. Mooi? Komaaaan...
              Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Die Gemballa Cayukke echter, daar moet je echt vollédig blind (en niet enkel kleurenblind) voor zijn eer 't mooi wordt.

Als directe belediging kan dat tellen. Er dan nog "No offence" voor typen is ietwat hypocriet dan, niet?

Comment

• Die witte en oranje op't vorige blad zijn Techart Magnum's. Die zijn lelijkerder . En die gaan "maar" tot 600pk geloof ik.
                Gemballa GT750 .

Comment

Speedster
                  op een km of 3 van m'n deur staat er momenteel zoeentje te koop!

Comment

• Nog een filmpje van de Porsche days, tijdens de Porsche-parade.
                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                    Last edited by Jeltovic; 27/08/2007, 19:07.

Comment

Porsche 996 turbo S
                      - manueel geschakeld
                      - GT-zilver
                      - zwart leder
                      - sportkuipjes
                      - alu-look middenconsole
                      - rode gordels
                      - GT3-velgen
                      - Panamerica-rolbeugel
                      - PCCB

Wat heb je nog meer nodig?

15.000 km, 100.000 EUR

Dit anytime boven 'n jong tweedehandse 997 Carrera 4S ...

... denk ik. Niet zeker eigenlijk.
                      Een gekleurd porsche logo in de velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Als directe belediging kan dat tellen. Er dan nog "No offence" voor typen is ietwat hypocriet dan, niet?
                        Heh?

Edit: ah 'k zie 't al. Had niet gezien dat jij werd gequote boven die foto's. Nu, in mijn post (in de quote van Spillies) staat die niet, dus 't mag ook duidelijk wezen dat ik 't nooit op jou heb gehad. Zoals 'k al per PM heb gezegd: als ik iemand zou willen beledigen dan doe 'k dat wel rechtstreeks (wat bovenstaande, hoewel jij dat wél zo typeert, niet zo was) en niet via 'n quote, of dan vermeld ik de persoon z'n naalm wel.

Sorry als 't je op 'n verkeerd spoor bracht, maar je hebt er dus niks mee te maken. Nu zie 'k dat 't best in 't verkeerde keelgat kan schieten, maar was dus geenszins de bedoeling.
                        Last edited by ; 27/08/2007, 14:23.

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

Sorry als 't je op 'n verkeerd spoor bracht, maar je hebt er dus niks mee te maken. Nu zie 'k dat 't best in 't verkeerde keelgat kan schieten, maar was dus geenszins de bedoeling.
                            Geen probleem..

Comment

Heh?

Edit: ah 'k zie 't al. Had niet gezien dat jij werd gequote boven die foto's. Nu, in mijn post (in de quote van Spillies) staat die niet, dus 't mag ook duidelijk wezen dat ik 't nooit op jou heb gehad. Zoals 'k al per PM heb gezegd: als ik iemand zou willen beledigen dan doe 'k dat wel rechtstreeks (wat bovenstaande, hoewel jij dat wél zo typeert, niet zo was) en niet via 'n quote, of dan vermeld ik de persoon z'n naalm wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Geen probleem..

Het kwam gewoon hard aan...
                              Bende softies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Bende softies

Comment

• aaaaaaaaaaaaaaaaaargggghhhhhh

Comment

• Comment

Vind jij ook niet dat het derde deel van Rami z'n wagenpark óók aan vervanging toe is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                        Vind jij ook niet dat het derde deel van Rami z'n wagenpark óók aan vervanging toe is?

Nee....ik ben voorstander om heel het wagenpark te verkopen, nog wat geld erbij te schrapen en voor een Veyron te gaan.

Comment

Geen probleem..
                                          Dit, ça va nog (een heel klein beetje), maar ...

... dit heeft toch écht wel de "charme" van een mengelmoes van de volgende zaken :

Maar !

Indrukwekkend, "vet", ... is het wel.

Comment

Working...
                                          X