Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hè, is dat bij jullie ook zo? Vorige pagina laadt niet meer voorbij de youtube-post van jeltovic. De posts eronder, en dus ook de onderaan bijkomende zaken (wie is er online lijst, paginaknoppen, e.d.) verschijnen niet, precies of 'ie blijft hangen op de youtube-content?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHè, is dat bij jullie ook zo? Vorige pagina laadt niet meer voorbij de youtube-post van jeltovic. De posts eronder, en dus ook de onderaan bijkomende zaken (wie is er online lijst, paginaknoppen, e.d.) verschijnen niet, precies of 'ie blijft hangen op de youtube-content?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHè, is dat bij jullie ook zo? Vorige pagina laadt niet meer voorbij de youtube-post van jeltovic. De posts eronder, en dus ook de onderaan bijkomende zaken (wie is er online lijst, paginaknoppen, e.d.) verschijnen niet, precies of 'ie blijft hangen op de youtube-content?
Maar na enkele seconden laad het wel verder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat vind ik nu eens BAH!
En ook niet echt z'n sportief stuur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Heb de indruk dat 't aan youtube ligt, ik kan zelfs geen filmptjens meer openen in 'n apart venster, ze laden niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDie sturen zaten in meerdere Porsches, waaronder de 964/965 Turbo
Ik weet het, het was toen 'airbagtijdperk', maar toch, het is afschuwelijk, dan nog liever een Mercedes stuurtje van de C klasse...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHè, is dat bij jullie ook zo? Vorige pagina laadt niet meer voorbij de youtube-post van jeltovic. De posts eronder, en dus ook de onderaan bijkomende zaken (wie is er online lijst, paginaknoppen, e.d.) verschijnen niet, precies of 'ie blijft hangen op de youtube-content?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit, ça va nog (een heel klein beetje), maar ...
... dit heeft toch écht wel de "charme" van een mengelmoes van de volgende zaken :
Maar !
Indrukwekkend, "vet", ... is het wel.
It's funny 'cause it's true.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDonderdag zal ik hiermee (eindelijk) rondtuffen :
Enne, ik ga naar Duitsland met de trein
Ik breng u met plezier!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoe die kar is betaal staat te lezen op de nummerplaat.
Binnenkort met Wim-Optiek stickers, Wim?
OPT-100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDonderdag zal ik hiermee (eindelijk) rondtuffen :
Enne, ik ga naar Duitsland met de trein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenZeer schöne wagen . Waarom terug geen 4S, zoals je al had? (een 997 4S wel te verstaan)
In feite ben ik wel blij met een 2S, dat is de meest sportieve/snelle versie van de "gewone" 997, en zéker met de opties die op de "mijne" zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk BerichtenX51 tuur?
Sitzheizung,
19" SportDesign Rad,
Heckscheibenwischer,
Radnabenabdeckung farbig,
Porsche Ceramic Composite Brake PCCB,
Tempostat,
Reifendruckkontrollsystem,
Windschutzscheibe mit Graukeil,
ParkAssistent,
Sport Chrono Paket Plus,
Elektr. Schiebe-/Hubdach,
Telefonmodul für PCM,