Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hè, is dat bij jullie ook zo? Vorige pagina laadt niet meer voorbij de youtube-post van jeltovic. De posts eronder, en dus ook de onderaan bijkomende zaken (wie is er online lijst, paginaknoppen, e.d.) verschijnen niet, precies of 'ie blijft hangen op de youtube-content?
Hè, is dat bij jullie ook zo? Vorige pagina laadt niet meer voorbij de youtube-post van jeltovic. De posts eronder, en dus ook de onderaan bijkomende zaken (wie is er online lijst, paginaknoppen, e.d.) verschijnen niet, precies of 'ie blijft hangen op de youtube-content?
Zeer schöne wagen . Waarom terug geen 4S, zoals je al had? (een 997 4S wel te verstaan)
S of 4S was OK, afhankelijk van de opties : die moesten de doorslag geven. Met mijn 4S heb ik zelden een situatie tegengekomen waar de vierwielaandrijving nodig of behulpzaam was. Bij regenweer rij ik altijd vrij voorzichtig, en het is nu niet dat we hier in België dikwijls op gladde wegen moeten rijden.
In feite ben ik wel blij met een 2S, dat is de meest sportieve/snelle versie van de "gewone" 997, en zéker met de opties die op de "mijne" zitten
Comment