Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMannekes, wàt een kar en wàt een dag
Eerst de Belgische en Duitse spoorwegen gesponsord, dan afgehaald aan het station te Offenburg door de verkoper, uitgebreide uitleg etc...
De wagen is gewoon splinternieuw, al staat er 13000km op de teller !
Terug via de Elzas en de noordelijke Vogezen, lekkere winding roads bij momenten waar de banden af en toe eens gierden . Dan een eerst drukke Autobahn, maar richting Trier en ook verder kon de gaskraan regelmatig open : genieten op de bochtige snelweg, eens wat anders dan onze Vlaamse rechte stukken. Als je bochten dan continu aan 220 kan nemen, dan is het wel kicken en supergeconcentreerd blijven... maar de 997 geeft geen kik.
De extra krachtsontplooiing is gewoon verbluffend boven de 5000 toeren, alsof er ineens 2 leeuwen brullen
Open ook een topicje1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMannekes, wàt een kar en wàt een dag
Eerst de Belgische en Duitse spoorwegen gesponsord, dan afgehaald aan het station te Offenburg door de verkoper, uitgebreide uitleg etc...
De wagen is gewoon splinternieuw, al staat er 13000km op de teller !
Terug via de Elzas en de noordelijke Vogezen, lekkere winding roads bij momenten waar de banden af en toe eens gierden . Dan een eerst drukke Autobahn, maar richting Trier en ook verder kon de gaskraan regelmatig open : genieten op de bochtige snelweg, eens wat anders dan onze Vlaamse rechte stukken. Als je bochten dan continu aan 220 kan nemen, dan is het wel kicken en supergeconcentreerd blijven... maar de 997 geeft geen kik.
De extra krachtsontplooiing is gewoon verbluffend boven de 5000 toeren, alsof er ineens 2 leeuwen brullen
Je weet wat we gaan zeggen he Tuur...
F.T.S!!!
En soundclips
En proficiat met de prachtige koop, dat ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMannekes, wàt een kar en wàt een dag
Eerst de Belgische en Duitse spoorwegen gesponsord, dan afgehaald aan het station te Offenburg door de verkoper, uitgebreide uitleg etc...
De wagen is gewoon splinternieuw, al staat er 13000km op de teller !
Terug via de Elzas en de noordelijke Vogezen, lekkere winding roads bij momenten waar de banden af en toe eens gierden . Dan een eerst drukke Autobahn, maar richting Trier en ook verder kon de gaskraan regelmatig open : genieten op de bochtige snelweg, eens wat anders dan onze Vlaamse rechte stukken. Als je bochten dan continu aan 220 kan nemen, dan is het wel kicken en supergeconcentreerd blijven... maar de 997 geeft geen kik.
De extra krachtsontplooiing is gewoon verbluffend boven de 5000 toeren, alsof er ineens 2 leeuwen brullen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMannekes, wàt een kar en wàt een dag
Eerst de Belgische en Duitse spoorwegen gesponsord, dan afgehaald aan het station te Offenburg door de verkoper, uitgebreide uitleg etc...
De wagen is gewoon splinternieuw, al staat er 13000km op de teller !
Terug via de Elzas en de noordelijke Vogezen, lekkere winding roads bij momenten waar de banden af en toe eens gierden . Dan een eerst drukke Autobahn, maar richting Trier en ook verder kon de gaskraan regelmatig open : genieten op de bochtige snelweg, eens wat anders dan onze Vlaamse rechte stukken. Als je bochten dan continu aan 220 kan nemen, dan is het wel kicken en supergeconcentreerd blijven... maar de 997 geeft geen kik.
De extra krachtsontplooiing is gewoon verbluffend boven de 5000 toeren, alsof er ineens 2 leeuwen brullen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMannekes, wàt een kar en wàt een dag
Eerst de Belgische en Duitse spoorwegen gesponsord, dan afgehaald aan het station te Offenburg door de verkoper, uitgebreide uitleg etc...
De wagen is gewoon splinternieuw, al staat er 13000km op de teller !
Terug via de Elzas en de noordelijke Vogezen, lekkere winding roads bij momenten waar de banden af en toe eens gierden . Dan een eerst drukke Autobahn, maar richting Trier en ook verder kon de gaskraan regelmatig open : genieten op de bochtige snelweg, eens wat anders dan onze Vlaamse rechte stukken. Als je bochten dan continu aan 220 kan nemen, dan is het wel kicken en supergeconcentreerd blijven... maar de 997 geeft geen kik.
De extra krachtsontplooiing is gewoon verbluffend boven de 5000 toeren, alsof er ineens 2 leeuwen brullen
Snel wat foto's hé!
Comment
Comment