Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Reed deze daarnet in Tildonk rond?
    Goed mogelijk

Johan z'n ouders zijn 'm net na 14u komen ophalen

Comment

• Dan ben ik em gekruist vlakbij men garagist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Dan ben ik em gekruist vlakbij men garagist
        Blonk em nog ?

Comment

• vanbinnen ga je er nog meer werk aan hebben...het is nen eche hondenbak da geurtje dat diene duitse dog daar in achterlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            vanbinnen ga je er nog meer werk aan hebben...het is nen eche hondenbak da geurtje dat diene duitse dog daar in achterlaat
            Veel erger dan de 535d van NFSthunder heb ik nog niet gezien.
            Er is daar nen halve hond aan haar uitgekomen
            Serieus ,we hebben het haar opgestofzuigd en de zak zat vol , het was dan nog een nieuwen zak ook !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              vanbinnen ga je er nog meer werk aan hebben...het is nen eche hondenbak da geurtje dat diene duitse dog daar in achterlaat
              'k Heb het gemerkt

Bij't stofzuigen : auto buiten en alle deuren open

Comment

• stoeien op zaterdag & zondag

en kuisen op maandag

Comment

• Kan je aan het exterieur van een Carrera S zien of hij de vermogenskit heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                    Kan je aan het exterieur van een Carrera S zien of hij de vermogenskit heeft?
                    Nope...

Enige uiterlijke kenmerken zijn PSE-pijpjes (geeft geen uitsluitsel natuurlijk) en die carbon motorafdekking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Nope...

Enige uiterlijke kenmerken zijn PSE-pijpjes (geeft geen uitsluitsel natuurlijk) en die carbon motorafdekking
                      De rode zone bij een X51 begint toch later niet?

Bij een 'gewone' begint de rode vanaf 7000tpm (streeptje 7000 nog zwart of wit).
                      Bij X51 staat het volgende streepje na 7000tpm ook nog in zwart of wit.

Een 997 met X51 heeft in ieder geval 300tpm meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Bij een 'gewone' begint de rode vanaf 7000tpm (streeptje 7000 nog zwart of wit).

*bof*

Talk about freaks.

Neenee, nice, wist ik niet! Klinkt ook logisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                          stoeien op zaterdag & zondag

en kuisen op maandag
                          Proper materiaal Dirk! Knap geschoten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            *bof*

Talk about freaks.

Neenee, nice, wist ik niet! Klinkt ook logisch.
                            Hoor hem, de meneer die kleuren en optielijsten van te véél BMW's uit het hoofd kent

Ik denk het toch, nog nooit eentje met X51 in het echt gezien

Comment

Om niet te moeten toegeven dat ik dat niet wist...

... de jongen vroeg om kenmerken aan het EXterieur, jij komt met interieurkenmerken aandraven

Comment

• Dat carbon luchthuis is nochtans ook interieur

Comment

Dat carbon luchthuis is nochtans ook interieur
                                  *protest*

Sinds wanneer verwijs je naar je motorruimte met *interieur*

"Hey, ik heb een lederen interieur"
                                  "Ah, ja, mag ik dan eens onder je motorkap zien?"

Ben jij geheel toevallig met je Porker door Kortenberg gereden vandaag? Ik heb exact dezelfde 911 als de jouwe gezien, met iemand erin die helemaal aan mijn Frederic beeld beantwoorde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    *protest*

Sinds wanneer verwijs je naar je motorruimte met *interieur*

"Hey, ik heb een lederen interieur"
                                    "Ah, ja, mag ik dan eens onder je motorkap zien?"

Ben jij geheel toevallig met je Porker door Kortenberg gereden vandaag? Ik heb exact dezelfde 911 als de jouwe gezien, met iemand erin die helemaal aan mijn Frederic beeld beantwoorde!
                                    Dus jij rijdt rond zonder motordeksel?

Dat moet iemand anders geweest zijn, heb de hele dag op kantoor gezeten

Comment

• Mierenneukers.

Maar Porker heeft gelijk: met 't "interieur" van de auto wordt doorgaans het "passagierscompartiment" bedoeld, dat bij breaks en SUV's evt. ook de (open) kofferruimte omvat. 't Motorcompartiment hoort daar eigenlijk niet bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Mierenneukers.

Maar Porker heeft gelijk: met 't "interieur" van de auto wordt doorgaans het "passagierscompartiment" bedoeld, dat bij breaks en SUV's evt. ook de (open) kofferruimte omvat. 't Motorcompartiment hoort daar eigenlijk niet bij.
                                        Maar het hoort dan ook niet bij het exterieur. Als mensen de buitenkant van je huis komen bekijken vragen ze toch ook niet naar je gasketel en elektriciteitskast ???

Het besluit is dat je aan de buitenkant van een 997 niet kunt zeggen of er al dan niet een motorpakket opzit

En mijn naam is met een k achteraan...

Comment

En mijn naam is met een k achteraan...
                                          Ook dat kan je niet afleiden uit uiterlijke kenmerken!

Comment

Working...
                                          X